לברון ודבלדובה. סחפו את בלאט וקליבלנד לניצחון חשוב
לברון ודבלדובה. סחפו את בלאט וקליבלנד לניצחון חשובצילום: רויטרס

ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, מציגה לא מעט מהשחקנים הטובים בעולם. בתוך כל אלה, ישנם כאלה העולים עשרות מונים על פני כל היתר.

לברון ג'יימס וקווין דוראנט אלו רק שניים מתוך הרשימה היוקרתית. הלילה (בין חמישי לשישי), נפגשו השניים למשחק ראש בראש באולמו הביתי של לברון, כששתי הקבוצות מציגות לאחרונה משחקים מצויינים בהם הכוכבים שלהם בולטים. 

עבור הקאבס, קבוצתו של דייויד בלאט המאמן הישראלי, ניצחון על אוקלהומה סיטי היא בגדר הצהרת כוונות והוכחה כי הוא וקבוצתו בדרך הנכונה, אך דווקא האורחים הם אלה שפתחו היטב את המשחק כשאת הרבע הראשון סיימו ביתרון מזערי של 2 נקודות. 

באמצע הרבע השני ההפרש כבר הגיע לכדי 12 נקודות, אך אז התעוררו שחקני קליבלנד ובעיקר מתיו דבלדובה האוסטרלי, כשאלה צימקו את התוצאה ואל ההפסקה ירדו בפיגור נקודה אחת בלבד, 47:46.

אם חשבתם שמפה קליבלנד החלה לרוץ טעות בידכם. האורחים מאוקלהומה שוב עלו ליתרון דו ספרתי בתחילת הרבע השלישי, כשבכל הזמן הזה לברון יושב על הספסל ומקבל מנוחה. כנראה שבלאט ידע למה נתן לכוכב שלו מנוחה ברבע השלישי, כשאל הרבע האחרון והמכריע עלה לברון רעב ורענן ויחד עם קווין לאב הפך את התוצאה לכדי יתרון של 11 נקודות, שש דקות לסיום המשחק. 

ראסל ווסטברוק, עוד שחקן נפלא בשורות אוקלהומה, קלע שבע נקודות מהירות וצימק ל-100:103, פחות משתי דקות לסיום, אך בהמשך החטיא ניסיון לשלוש נקודות, וממש בשניות האחרונות של המשחק לברון קבע את התוצאה עם קליעה מקו העונשין. בסיום, ניצחון חשוב וגדול של בלאט ושחקניו על אוקלהומה החזקה, 100:104.

קלעו לקליבלנד: לברון 33 נקודות 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים, ריצ'רד ג'פרסון 13, טריסטן תומפסון 12, דלבדובה (10 אסיסטים), ג'יי אר סמית' וקווין לאב (7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים), 11 כל אחד.

לאוקלהומה: ווסטברוק 27 נקודות ו-10 אסיסטים, דוראנט 25, סרג' איבקה 23.