אם תרצו: עם ישראל תומך במסע הציבורי

הכנס הציוני השלישי לזכויות אדם של תנועת "אם תרצו" התקיים אתמול (ראשון) בסימן נפגעי הטרור ועל רקע קמפיין השתולים.

הכנס עסק בהפרת זכויות האדם של נפגעי הטרור בישראל על ידי מערכת המשפט והארגונים השתולים והופיעו בו בין היתר דבורה גונן, אימו של דני גונן ז"ל שנרצח במעיין במועצה אזורית בנימין ואלמנתו של תמ"צ ברוך מזרחי הדס מזרחי.

דבורה גונן אמו של דני גונן ז"ל סיפרה על היחס של מערכת המשפט והארגונים ה"שתולים" ואמרה "דני היה האורים והתומים שלי. הוא אהב את ארץ ישראל. ארגוני החרם רוצים למחוק את עם ישראל ואת ארץ ישראל וכל הארגונים הישראלים שיוצאים החוצה ועושים רע ופוגעים בעם ישראל. אם אנחנו צבא מוסרי, ואין צבא יותר מוסרי מצה"ל, אז הם אומרים שאנחנו לא בסדר. אני לא מהנכנעות, אני אם חד הורית, ואני מגיע לבית המשפט העליון ויש דיון על הריסת בתים וישבתי בפנאל של המייצגים. כל מה ששמעתי בדיון זה כמה משפחות המחבלים הן מסכנות. אני יושבת שם ולא מאמינה. זה בית משפט דיון לצדק? איפה הצדק?. הארגונים האלה הגנו על משפחת המחבלים ואותי השתיקו בבית המשפט ואת עורכת הדין שהיא מייצגת משפחה של מחבל מכספים של מדינות בחו"ל ומרמאללה והיא מתנדבת להגן על מחבלים, לא משתיקים?"

הדס מזרחי אלמנתו של ברוך מזרחי ציינה, "העונש הראוי למחבלים הוא עונש מוות והריסת בתים. בכלל לא הודיעו לי שיש דיון בבג"ץ על הריסת בתי המחבלים ולא נתנו לי זכות דיון בבג"ץ כשמולי יושבות 4 עורכות דין מארגוני "זכויות האדם" שנלחמות נגד הריסת הבית ולי לא נתנו לדבר. לאחר הדיון, עורכות הדין לזכויות האדם, מתחילות להתווכח עם נציגי צה"ל שהיו שם שלא יהרסו את הבית ולא יעשו את זה. כשעורכות הדין אמרו לי שזה לא נגדך אז אמרתי להם שייתביישו להן, אתן נגד עם ישראל. אמרתי להן שהכסף מדבר אצלן. לי יצא כמה פעמים לצאת לחו"ל מטעם ארגוני נפגעי טרור ושוב פוגשים שם את נציגי אותן ארגונים שטוענים שאנחנו אשמים כי נסענו לאזור כבוש ועושים אותנו אשמים בטרור".

מתן פלג, מנכ"ל תנועת "אם תרצו" שפתח את הכנס התייחס לקמפיין השתולים ואמר "אנחנו ניצחנו. החברה הישראלית מבינה היום שהקרב הזה הוא קרב על הדמוקרטיה. ולכן היא כל כך רתומה לקמפיין. 53% מהציבור חושב שצריך לאסור על הקרן החדשה לפעול בתוך ישראל עפי סקר של מכון סמית'. לא יכול להיות שמדינות זרות יפעילו במיליוני דולרים ארגונים שתולים בחברה הישראלית. מה יש לאיחוד האירופי שיש לו 28 מדינות להפעיל בישראל הקטנה ארגון כמו בצלם. מה זה הדבר הזה? למה שממשלת נורווגיה תממן ארגונים שמשקרים שישראל היא מדינת אפרטהייד העושה טיהור אתני לבדואים בנגב. חיילי צהל מסתובבים עם מסכות על הפנים ביו"ש בגלל בצלם ומחסום ווטש".