שימני כחותם
שימני כחותםעטיפת הסינגל

אחרי 'להאט את צעדינו', הסינגל הראשון שהתקבל יפה וזכה להשמעות רבות בתחנות הרדיו וראיונות רבים, מוציא כעת העיתונאי, היוצר והזמר יוסי הדר את הסינגל השני מתוך אלבום הבכורה, אשר יראה אור במהלך פברואר 2016.

'שימני כחותם' - לחן קסום ומרגש של הדר לקלאסיקה מן המקורות, שהיא פסגת השירה העברית. על העיבוד האותנטי וההפקה המוסיקלית הופקד המפיק המוסיקלי ירון בכר. אבי סינגולדה מפליא בנגינת הגיטרות והמנדולינה.

קולו של יוסי הדר מוכר למאות אלפי אנשים המאזינים לתוכנית 'הכל דיבורים' ותוכניות שונות בקול ישראל, אך לא רבים ידעו שהעיתונאי, המגיש המוכשר והכתב שזכה בפרסים על עבודתו הוא בעצם גם זמר - הדר שרת בצבא בלהקת פיקוד צפון, שם שימש זמר ושחקן. כיום הדר הינו מגיש בכיר של יומני החדשות והאקטואליה ברשת ב' ועד לאחרונה שימש כאחד ממגישי התוכנית 'הכל דיבורים' ומזכיר מערכת החדשות של קול ישראל.

האלבום כולל שלושה שירים של לאה גולדברג, בהם שני שירים גנוזים של המשוררת שנכתבו בברלין, בשנות השלושים של המאה הקודמת -  'אל השמש' ו- 'בפרברים', שנתגלו ופורסמו רק לאחרונה.  שירים אלה נכתבו בהשראת פיתוחי העץ של האמן מזרל ונמצאו במקרה בתוך עותק של ספר פיתוחי העץ של הצייר שהיה ברשותה של גולדברג.

הדר, כאמור, יוצא להקת פיקוד הצפון והיה חבר בלהקה עם יסמין גמליאל מיכל צפיר מירי נבו, יהודה אליאס דני שטג ואחרים, ושירת באותו המחזור בלהקות צה"ל עם דוד ד'אור, אלי יצפאן, דנה ברגר, דפנה דקל ואחרים.