נועם מיכאל
נועם מיכאלצילום: יח"צ

נועם מיכאל (34), יוצר וזמר מוכשר מאוד. מיכאל התפרסם לפני מספר שנים עם מספר סינגלים חסידיים, שאף זכו להשמעות רבות בתקשורת הדתית. כעת, לאחר שבגר מוזיקלית מפנות היצירות הוותיקות את מקומן ליצירות חדשות פרי עמלו.

"בין אדם לאדם" הוא סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה שמתעתד לצאת בקרוב, בע"ה. הוא משתף פעולה עם יוצרים רבים (ישי ריבו, טל שגב, כפיר אפשטיין ועוד). ההפקה כולה בניצוחו של המפיק המוזיקלי טל פורר.

"הסינגל החדש בא להזכיר לכולנו, בעצם, כמה כוח טמון בנתינה שלנו לאדם אחר. "את אותה האהבה שניתן לאחרים, נקבל בחזרה פי כמה!", מסביר נועם. "זהו אותו הרגש לו כל אדם זקוק כדי לאהוב את עצמו ולהאמין בעצמו גם ברגעים האפלים בחיים…".

כאמור נועם מוכר מאוד בקרב צרכני המוזיקה החסידית והיהודית כבר מימי שירותו הצבאי, שם שירת במקהלת הרבנות הצבאית, שלב בחיים שהספיג בו השראה באמצעות מוזיקה יהודית וחסידית. כשהחל לעבוד כמנהל לוגיסטיקה בחדרי ניתוח בתל השומר, תוך כדי הקושי עם המראות והכאב הגדול, העניק לעצמו מתנה: הבנה כי באמצעות אמונה ושמחה, אפשר לחולל נפלאות. המקרים הקשים ושגרת היומיום חיזקו בו את האמונה, הוא חש שמוזיקה מרפאת את הנפש ואת הגוף.

לקראת האלבום הבכורה, חבר נועם מיכאל לטובי הכותבים, תוך הקפדה על טקסטים לחנים ותכנים. את העיבוד וההפקה הפקיד בידיו האמונות של המפיק המוזיקלי טל פורר שעטף את השירים בצליל קסום ונוגע, ומפרש בדרכו את השירים והמילים.

לפני מספר שבועות שחרר סינגל הבכורה את "נסיעה ארוכה" שזכה להתעניינות רבה, השמעות והצלחה במצעד המוזיקה היהודית. הסינגל השני קצבי יותר ומפתיע ובא להזכיר לכולנו כמה כח טמון בנתינה שלנו לאדם אחר.

מילים ולחן: יאיר עזר | עיבוד והפקה מוזיקלית: טל פורר

ההופעות הקרובות:

16.1, תיאטרון תמונע-תל אביב

13.2, מועדון "הגולה" פתח תקווה