לברון ודבלדובה
לברון ודבלדובהצילום: רויטרס

קליבלנד קאבלירס ודייויד בלאט ממשיכים לנסות ולהשתקם מההשפלה מול האלופה מגולדן סטייט. הלילה (בין חמישי לשישי) שחקניו של בלאט עשו צעד נוסף בדרך לשיקום מוצלח כשגברו על לוס אנג'לס קליפרס בתוצאה 102:115. אחרי שניצחו את לייקרס במשחקם הקודם, כעת הקאבס מנצחים יריבה נוספת מלוס אנג'לס. 

הקליפרס העונה נחשבת יריבה נחושה טובה וחזקה מהמערב, והניצחון עליה הלילה בהחלט יכול לספק הצהרת כוונות עבור בלאט וקבוצתו. 

הניצחון של קליבלנד הושג בין היתר בעזרת אסטרטגיה של בלאט במהלך הרבע השלישי לשלוח את שחקן הקליפרס, דיאנדרה ג'ורדן לקו שוב ושוב. ג'ורדן נחשב לשחקן בעל אחוזים נמוכים מהקו, ובזכות החטאות שלו הלילה הצליחו בלאט וקליבלנד לנצח את הקליפרס החזקים. 

דווקא הקליפרס המארחים פתחו טוב יותר את המשחק כשאת הרבע הראשון סיימו ביתרון 28:31. ברבע השני שלישיית המחץ של בלאט, לברון, קווין לאב וקיירי אירווינג השתלטו על המשחק ובעזרת מטווח שלשות של ג'יי-אר סמית' סיימו את המחצית הראשונה ביתרון 9 נקודות, 50:59. 

ברבע השלישי הגיע המפנה של המשחק כשהיתרון של קליבלנד עלה לכדי 16 נקודות בעזרת האסטרטגיה של בלאט עם עבירות מכוונות על שחקן קליפרס דיאנדרה ג'ורדן. למרות זאת הקליפרס החזקים עוד קיזזו את ההפרש ל-6 נקודות בלבד, אך עוד משחק מצויין של לאב, שהמשיך את הכושר הטוב בו הוא נמצא מהמשחק הקודם של קליבלנד, קלע שתי שלשות רצופות ששברו את הרוח של הקליפרס.

ברבע הרביעי המצב נמשך ובסיום קליבלנד מנצחת 102:115, ומשיגה את ניצחונה ה-11 ב-12 המשחקים האחרונים. מסע ההתאוששות מההשפלה מול גולדן סטייט נמשך כשלברון, לאב ואירווינג הצטיינו עם 22, 18 ו-21 נקודות בהתאמה.