אורן חזן בליכודיאדה
אורן חזן בליכודיאדהצילום: פלאש 90

סגן יו"ר הכנסת ח"כ אורן חזן תקף את דברי שר הביטחון משה יעלון ב"ליכודיאדה", הוועידה הרעיונית של הליכוד שמתקיימת היום (שישי) בעיר אילת.

"שר הביטחון מדבר בליכודיאדה, בעיניו הכול  פסטורלי, גזרים ופרחים כאן. אני תוהה אם אנחנו חיים באותה מציאות? האם אינתיפאדת הסכינים היא בסין? מדאיג", צייץ חזן בחשבון הטוויטר שלו.

הוא גם מתח ביקורת על דברי יעלון ולפיהם מאז מבצע צוק איתן החמאס לא ירה רקטות לעבר ישראל. "יעלון טוען כי מאז 'צוק איתן' חמאס לא ירה ירייה אחת כי הוא הבין את עוצמתנו. בדרום תוהים אולי זה כיוון שהם שומעים את חמאס קודח להם מתחת לבתים?!", כתב ח"כ חזן.

יעלון: אשמח לאשר את רכישת הבתים בחברון

בנאומו ב"ליכודיאדה" התייחס שר הביטחון יעלון גם לסוגיית הבתים בחברון, שפונו לאחר שנרכשו מערבים משום שלא קיבלו את כל ההיתרים הדרושים. "אנחנו יודעים גם להילחם בטרור וגם ליישב את יו"ש ועל פי החוק במדינה יהודית ודמוקרטית. לי לא מטיפים בעניין ההתיישבות. יש כאן חוק ואנשים לא יכולים לקחת את החוק לידיים'', אמר יעלון.

"אני אשמח לאשר את האכלוס של הבתים בחברון, תאמינו לי. אבל מי שרוצה את טובת ההתיישבות לא פולש לבתים ללא היתר ובלי אישור ממשלה. נעשה את זה על פי החוק", הבהיר השר. "גם בתל אביב צריך להוכיח עסקה. מי שרוצה באמת לממש רכישה מביא לנו את המסמכים בשקט. אם רוצים לעשות פרובוקציות ולהשתלח בי ובנתניהו - סבבה, אבל אסור לנו להשתתף בזה.

"מי שרוצה להשתלט על הליכוד ולהכניס רוח רעה... תנועת הליכוד תנקה אותנו. אני לא אתן לפגוע בהתיישבות'', דברי שר הביטחון.