אינטרנט
אינטרנטצילום: פלאש 90

רפורמת הפס הרחב שהושקה לפני כשנה מאפשרת לציבור הצרכנים לעבור בין ספקי אינטרנט שונים בפעולה אחת ללא צורך בהתקשרות כפולה לספק ותשתית. למעלה מרבע מיליון לקוחות כבר התניידו בין בזק לחברות אחרות.

בחודשיים האחרונים הבשילו תוצרים של מעקב רצוף ומתמיד אחר הביצועים והתלונות שהגיעו מהחברות והציבור. לאור זאת, הורה מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר לבצע עבודת מטה מאומצת במסגרתה ימופו כל סוגי התלונות שהגיעו למשרד.

אמש נערכה ישיבה בין-אגפית מסכמת בת מספר שעות במשרד התקשורת שבה הוצגו בפני המנכ"ל ממצאי הבדיקה. במהלך הישיבה הוצגו 38 סוגי תלונות שונות שהוגשו מאז יישום הרפורמה, רובן הגדול כבר נפתרו במהלך החודשים האחרונים.

חלק נוסף של התלונות נמצא בהליך פתרון מתקדם וישנו מספר קטן של סוגי תלונות הנמצאים עדיין בהתדיינות בין החברות הפועלות בשוק.

ביוזמת משרד התקשורת נערך היום (שלישי) מפגש בין מנכ"ל סלקום למנכ"לית בזק שבמהלכו נדונו הנושאים השונים שעדיין נותרו פתוחים. במשרד מודעים לעובדה שבשנה הראשונה להפעלת הפורמה טבעי שתתגלינה בעיות ותקלות שעיקרן "מחלות ילדות" או אי התאמה וסנכרון בין המערכות השונות של החברות.

בעידוד המשרד הוקמו צוותי עבודה בין הספקיות לבין בזק ורבים מהנושאים ממשיכים להידון ביניהם. חשוב לציין כי גם הספקיות אישרו כי יחסי העבודה בינן לבין חברת בזק עלו על מסלול של אמון ושיתוף פעולה בשבועות האחרונים, דבר שמוביל לפתרון של סוגיות שהיו במחלוקת.