לדעת לבקר
לדעת לבקרצילום: Thinkstock

ד"ר איריס בראון, יועצת זוגית ואישית, קוראת להפסיק את ''מחול השדים'' כלשונה נגד הגברים, בעקבות סגירת תיק החקירה נגד ינון מגל וההמלצה המסתמנת של המשטרה לסגור גם את התיק נגד השר לשעבר סילבן שלום.

"עצוב לי שיש גזר דין לפני משפט", אומרת בראון לערוץ 7. ''כל הפרסומים האלה הם קטסטרופה, אם אין הוכחות מוצקות אל תפרסמו. אתן הורסות משפחות וגורמות לביזוי הילדים בבתי הספר. לא כולם חזקים ויש כאלה שיכולים להתאבד בגלל דבר כזה, המחיר כאן עלול להיות מאוד כבד".

לדבריה אסור לנשים המתלוננות להפיץ פרסומים בלי שהן עומדות מאחוריהם, "לא יכול להיות שאחרי שיש פרסום הן נעלמות. ינון מגל וסילבן שלום התפטרו כי כנראה נמאס להם מהקרקס הזה. מדובר כאן בנשים בוגרות לא בנות שמונה, והן מבינות היטב כל סיטואציה".

ד"ר בראון, בעלת תוכנית ייעוץ שבועית ב''רדיוס'' 100FM, קוראת לעצור את מחול השדים, "נמאס מכל הנושא הזה, אם יש לך הוכחות להטרדה, תקליטי ותביאי הוכחות, אבל אל תזרקי משהו ותמשיכי הלאה, זה לא מוסרי ולא הגון.

''ואני שואלת עכשיו את הנשים, למה אין קוד לבוש למקום העבודה? למה מגיעים לעבודה בצורה לא מכובדת עם גוף חשוף ורגלים חשופות? למה אין קוד לבוש בבתי הספר? בכל העולם המערבי יש קוד לבוש ברור''.