אחרי משחק ההפסד ללובליאנה אמש (רביעי) 66-73, במכבי תל אביב כבר לא עוסקים בתירוצים, אלא מבינים שהמצב בעונה הזו אינו טוב במיוחד, לא משנה אילו שינויים מנסה הקבוצה לעשות.

המאמן ז'אן טבק הסביר את ההפסד ואמר, "במחצית הראשונה ממש לא שמרנו ולא היינו אגרסיביים, נתנו להם לשלוט מתחת לסלים ולהשיג הרבה נקודות קלות באזור הצבע. במחצית השנייה עשינו עבודה טובה יותר בהגנה אבל לא תיפקדנו בהתקפה והיינו חלשים מאוד מחוץ לקשת. הם סגרו את הצבע והיינו חייבים לקלוע שלשות, והן פשוט לא נכנסו".

טבק עדיין בונה על המשחק בשבוע הבא, שיכול להציל עדיין לצהובים משהו מהעונה האירופית החלשה שלהם. "ברור שאני לא מרוצה מהתוצאה אבל אין זמן להתעסק בזה עכשיו. אנחנו חייבים להיכנס ומהר לפוקוס לקראת המשחק הבא ביורוקאפ, שהוא באמת המכריע - בבית נגד ניז׳ני ובו אסור לנו בשום אופן לעשות שטויות".

רכזה החדש-ישן של הקבוצה, גל מקל מעדיף להסתכל קדימה. "זה משחק שרצינו מאוד והיינו צריכים לנצח למרות כל השחקנים הפצועים והחסרים אצלנו. אנחנו צריכים עכשיו להתייצב ואין לי ספק כשהפצועים יתחילו לחזור אנחנו ניראה הרבה יותר טוב". 

"למזלנו המשחק הזה לא שינה הרבה ויש לנו משחק על כל הקופה בשבוע הבא בבית. אנחנו צריכים להישאר חיוביים ולעבוד טוב השבוע. יש לנו כבר בשבת משחק חוץ קשה בחיפה וצריך לעבור אותו. אני אופטימי מאוד לגבי הקבוצה שלנו ובטוח שנתייצב ונראה כדורסל הרבה יותר טוב", סיכם מקל.