הרב מאיר מאזוז
הרב מאיר מאזוזצילום: דוברות מפלגת יחד

ראש ישיבת כסא רחמים הרב מאיר מאזוז תקף הערב (מוצאי שבת) בחריפות בשיעורו השבועי את ההסכם שגובש עם 'נשות הכותל' והרפורמים.

"זה לא זרם ביהדות, אלא חורבן האומה. ביבי וחבריו צריכים לדעם שהם מחריבים את עם ישראל". הרב סיפר על היסטוריית הרפורמים מיום שהוקמה הקהילה הראשונה בברלין, ועד היום, ואת הנזקים והחורבן שהביאו, כהגדרתו, הרפורמים לעם ישראל.

"באים טיפשים לוקחים כלב מניחים לו תפילין שמים לו כיפה ועושים לו בר מצווה. שמעתם שגעון כזה?!  אלה מאמינים בתורה?! אלה מאמינים בקב"ה?! אלו רשעים ארורים. אלה צריכים לקבל מקום בכותל המערבי?!  העולם לא מבינים, חושבים זה זרמים, זה לא זרמים - זרמים עכורים, זה חורבן, חורבן! הרבנים צריכים להיות מודעים לדברים האלה. הרבנים חייבים ללמוד מה הם עושים, ודע מה שתשיב לאפיקורוס. שיבוא אחד ויאמר למה לא?

"אלה עושים חתונה ליהודי עם נוצרייה. שבה מזמינים שני הצדדים: רבאי אחד מכאן וכומר אחד מכאן. הרבאי קורא שבע ברכות או שבע קללות, והכומר קורא גם נוסח משלו, והנה אומר הדבק רע הוא. ככה עושים?! זה חתונה זו?! ומה יהיה אחר כך דור או שתיים. נכרת שמם מן העולם, הם לא יהודים! הולכים ומדרדרים ומדרדרים. זה אנשים מיוחדים שהשכיר - הפועל חולק על הבוס שלו: אלה כופרים בתורה ובקב"ה, עושים עצמם נשים מניחות תפילין, וכל מיני שגעונות, צריך להתרחק מהם. הקידושין שלהם לא שווים כלום! הגיור לא שווה פרוטה, הם לא יודעים כלום".

ראש הישיבה הוסיף בדבריו ואמר, "צריך להסביר לביבי ולחבריו, שכל מה שהוא עושה זה חורבן האומה. הוא מחריב את האומה! מחריב את עם ישראל! צריך להיזהר ולהתרחק מהם כמטחווי קשת"