משחק של עונה שלמה. מכבי תל אביב השלימה את ההכנות האחרונות לקראת המשחק המכריע הערב (20:00) בו תארח את ניז'ני נובגורוד, בקרב בו המנצחת תעלה לפלייאוף של היורוקאפ. המפסידה אם זה לא היה ברור, תודח מהמפעל וממשחקיה באירופה.

הקבוצה תתייצב – וזה נדיר מאוד העונה בסגל מלא – כשכל השחקנים הרשומים למפעל האירופי גם יוכלו ליטול חלק במשחק שיתקיים ביד-אליהו.

מאמן הקבוצה ז'אן טבק לא מקל ראש במשחק, למרות שניז'ני אינה נחשבת מהקבוצות הטובות באירופה.

"מדובר בקבוצה התקפית מאוד. הולך להיות משחק צמוד מאוד. אני מרגיש שהשארנו מאחורינו את התבוסה בחיפה ואנחנו מגיעים מוכנים למפגש".

הוא ציין כי "בפעם ראשונה מאז שהגעתי למכבי ת"א יש לי צרות טובות וסגל מלא. שחקנים ישחקו ולא ישחקו לפי מה שנצטרך ולפי כושר המשחק שלהם".

הוא סיפר על המסקנות שהוסקו מהמשחק במוצאי שבת האחרון בו ספגה הקבוצה תבוסה קשה למכבי חיפה.

"אחרי הפסד, ובמיוחד כמו זה שהיה לנו נגד מכבי חיפה, אני קודם יושב עם עצמי ואח"כ עם שאר הצוות כדי לנתח מה היה. צריך לפעול מהראש ולא מהרגש, להירגע ולראות מה קורה. היו לנו אימונים חלקיים לחלוטין בשל חסרונם של שחקנים וחלק מאלה ששיחקו הקריבו כשהם לא היו אמורים לשחק", אמר טבק.

הוא הוסיף כי "כמו כל קבוצה אנחנו סובלים מעליות וירידות, אני לא יכול לצפות איך השחקנים יתרוממו ממה שקרה ואיך הם יגיבו. עד כה ראיתי שכולם נחושים להרים את הראש ורוח הקבוצה אומרת לתת הכל ולנצח. הכוח של האולם הזה לא בא לידי ביטוי רק על הפרקט, אלא גם באוהדים מסביב".

הרכז גל מקל הוסיף, "נבוא להתפוצץ. היתה לנו שיחה מצוינת עם המאמן וסוף סוף אנחנו בסגל מלא. השבוע אנחנו מגיעים לצומת, ואני בטוח שנעבור אותה וניתן את הכל. אני מאמין אמונה עיוורת בקבוצה הזאת משתי סיבות: חומר מצוין של שחקנים וחומר אנושי. השבוע הלא טוב שעבר עלינו הוא חלק מהספורט, אבל נרים את עצמנו וניתן עבודה".