התיכוניסטים התגייסו למשימה - "להציל את נעם"

בהשתתפות קהל של מעל אלף איש נערך השבוע הפנינג התרמה ענק בבית החינוך אמי"ת בר אילן, יוזמת התלמידים שהתגייסו להצלתו של נער צעיר חולה סרטן.

נועם בן ה-13, מקרית טבעון  חולה בסרטן הפוגע בריאות ובלב. תרופה שעשויה להציל את חייו איננה כלולה בסל התרופות ועלותה נאמדת בכ 80,000 ש"ח בחודש. תלמידי בית החינוך אמי"ת בר אילן ברמת גן , שכלל אינם מכירים את נעם, התגייסו בחודשים  האחרונים למטרה אחת – להציל את חייו של נעם.

את המבצע הובילו שחר קריאף, תלמיד כתה י"ב  ויו"ר מועצת התלמידים באמי"ת בר אילן והמחנך ומנחה מועצת התלמידים ירון כרמי. באמצעות פוסט בפייסבוק פתחו שחר וחבריו במסע גיוס תרומות למימון התרופה שעשויה להציל את חייו של נועם.

היום המיוחד , שנערך ביום ד' השבוע, נפתח ביריד מכירות ענק "תעביר את זה הלאה" בו נמכרו חפצי יד שניה אותם אספו התלמידים במשך תקופה ארוכה. מורים התנדבו והכינו מאפים ומעדנים למכירה ביריד. במהלך היום נהנו כל באי בית הספר מדוכני מזון-בתי קפה, דוכני פלאפל ופיצה, והגרלת פרסים יקרי ערך.

אחר הצהרים נערך הפנינג ענק  לכל המשפחה. בתמורה לדמי כרטיס נהנו המשתתפים בני כל הגילאים מדוכני הפעלות, מתנפחים והפתעות. בשיאו של הערב הופיעו בהתנדבות מלאה הזמרים ואהובי הקהל – קובי אפללו, איל כהן (דה ווייס) ושי המבר (בית הספר למוזיקה). הזמר ישי לפידות שהנחה את הערב, ריגש את הקהל הרב בשירה לרפואתו של נעם. 

נעם והוריו, שנכחו בערב המיוחד, התרגשו לראות את עשרות הפעילים ומאות המשתתפים באירוע. הוריו של נעם הודו בחום למארגנים וסיפרו על הכח הרב שערב כזה מעניק להם במאבק להבראתו של בנם.

שחר קריאף, תלמיד כתה י"ב, מיוזמי האירוע אמר "כל משתתף בהפנינג הזה סייע לנעם בדרך להחלמה מלאה, כדי שיוכל לחיות חיים רגילים של בן 13".

הרב יוני ברלין, מנהל בית החינוך אמי"ת בר אילן, גאה בתלמידים שלו על ההתגייסות יוצאת הדופן שסחפה אחריה הורים, מורים ותלמידים מכל הארץ, "היוזמה המיוחדת הזו של התלמידים סחפה אחריה את כל בית הספר – התלכדנו כולנו למטרה אחת, למען בריאותו של נעם".