שמעון גבסו
שמעון גבסופלאש 90

שדולת ארץ ישראל בכנסת, ביקרה היום בנצרת עילית והצהירה על תמיכה גורפת בהצעת המחליטים לפיה יוענק טיפול נקודתי לנצרת עילית.

בסיור השתתפו שר החקלאות אורי אריאל, שני יושבי הראש של השדולה, ח"כ בצלאל סמוטריץ' וח"כ יואב קיש, החכי"ם נאוה בוקר,אמיר אוחנה ואליעזר מוזס, ומזכירת השדולה, ח"כ לשעבר, אורית סטרוק.

ראש עיריית נצרת עילית, שמעון גפסו שיזם את הביקור יחד עם עמותת לב בגליל, אומר לערוץ 7 כי הוא רואה חשיבות רבה בהגעתה של השדולה לנצרת עילית, "נצרת עילית ראויה לטיפול נקודתי הכולל הקצאת משאבים מיוחדים ותיעדוף רוחבי על ידי כלל משרדי הממשלה. יש כאן אמירה משמעותית שהם באו לחזק את נצרת עילית במובן ההתיישבותי והיהודי. ממשלת ישראל כבר עוזרת מאוד לנצרת עילית והציפיה שלי היא שיאשרו את הצעת המחליטים ושנצרת עילית תקבל הטבות מיוחדות".

לדבריו יש כעת הזדמנות אמיתית לייהד את הגליל, "אנחנו מדברים על חלון הזדמנויות של 10-15 שנה, ליהוד הגליל. אני מסוג האנשים שמביט קדימה ואף פעם בחיים לא הרמתי ידיים, ז'בוטינסקי אמר למות או לכבוש את ההר, אני מעדיף לכבוש את ההר".

יצוין כי זו הפעם הראשונה ששדולת ארץ ישראל מבקרת בעיר, שר החקלאות אורי אריאל שמחזיק את התואר יקיר העיר, אמר במהלך הביקור, כי לנצרת עילית יש פוטנציאל אדיר שלא ממומש והיא צריכה לדבריו, לקבל את מה שמגיע לה.