הרב גבריאל ששון
הרב גבריאל ששוןצילום: אלירן אהרון

הרב גבריאל ששון, האב השכול שאיבד לפני כשנה שבעה מילדיו בשריפה בברוקלין שבניו יורק, סיפר היום (א') כי דרך ההתמודדות היחידה שלו היא קבלת הייסורים באהבה. 

"הדרך היחידה להתמודד עם זה זה להיכנע ולהתקרב לה', אני מקבל את הייסורים באהבה, ואהבה נותנת כח להתמודד עם הייסורים, ה' פותח לאדם שערים חדשים במצב כזה, בלי התורה לא הייתי מתמודד עם הקשיים, התורה נותנת לי המון כח. גם בתפילה אני מכוון הרבה, אני חייב להתקשר לה' - בלי זה אני אשבר. מזמינים אותי למסור שיחות בכל מיני מקומות בכדי לחזק אנשים. אנשים רבים קיבלו עליהם לקיים מצוות לזכר שבעת ילדיי", סיפר בראיון לאתר החרדי 'בחדרי חרדים'.

האב התייחס למצבה של אשתו ובתו היחידה שניצלה. "אשתי גייל והבת ציפורה הולכות עדיין מידי יום לבית חולים שיקומי, הן כבר מתקשרות והולכות כרגיל. נפשית זה עדיין קשה להן. אשתי גייל אישה חזקה שמנסה להפוך הכל לטובה, הבת שלי ציפורה חזרה בתחילת שנת הלימודים לביה"ס והחברות משמחות ומעודדות אותה, עדיין קשה לה מאחר והיא לבד בלי אחים שהלכו בפתאומיות.

"הפגיעה בעיקר פיזית, יש עדיין בעיה בנשימה ובמיתרי הקול והרבה כוויות, אבל עם הזמן הן תחלמנה בע"ה. קשה להן גם להזיז את הידיים כתוצאה מהצלקות. אני מדבר עם אשתי ובתי הרבה וזה נותן להן המון כח. אשתי זוכרת עדיין את מאבק הילדים ז"ל באש".

לפני כחודש התכנסו מאות מכרים ובני משפחה בשכונת סנהדריה בירושלים לכנס חיזוק והתעוררות בהשתתפות האב השכול הרב גבריאל ששון.

שבעה מבני משפחת ששון נשרפו למוות בליל שבת בביתם לאחר שפלטת השבת החלה להעלות באש בשל קצר חשמלי. הרב שלא שהה בבית באותה עת ניצל. גם כך אם המשפחה והבת השניה שקפצו מהחלון ונפצעו באורח קשה.