צעירי הליכוד מחזקים את הפריפריה

מועצת צעירי הליכוד התכנסה השבוע בעיר לוד לאירוע מיוחד שעסק בנושא "חברה ופרפריה", לצורך קידום יוזמות חברתיות הנוגעות לתושבי הפריפריה בכלל ולצעירים בפרט.

במהלך האירוע דנו המשתפים סביב שולחנות עגולים בנושאים חברתיים כגון: בעיית המסתננים, שילובם של צעירים מאוכלוסיות מוחלשות בשוק התעסוקה, עליה וקליטה, וכן אכיפה ושלטון -החוק.

אל המשתתפים הרבים הצטרפו מרבית חברי הכנסת של תנועת הליכוד וביניהם : סגנית יו"ר הכנסת,  נורית קורן, סגן יו"ר הכנסת, אורן חזן, יו"ר ועדת הכנסת , דוד ביטן, יואב קיש, סגן השר איוב קרא, מיקי זוהר, ענת ברקו ואמיר אוחנה.

המסקנות שעלו בשולחנות העגולים עלו להצבעה במליאת הצעירים ויהוו מדיניות מחייבת של צעירי הליכוד כשלאחר שיגובשו יופנו לח"כים ולשרים לצורך הצעות חוק ולקידום יוזמות שונות. 

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כיבד אף הוא את צעירי הליכוד  ובירך אותם על קיומו של הכינוס:  "עצם הדיון והעלאת הנושאים וקידומם  - על זה מגיע לכם יישר כוח גדול, ואם תדעו לשלב בין הפעילות הפוליטית הנכונה לבין המהות והעומק בדיונים האלה ובפעילות שלכם – אתם תהיו הדור הבא לא רק של הנהגת הליכוד, אלא גם של המדינה".

בנוסף נכחו באירוע גם ראש העיר המארחת- לוד, יאיר רביבו, יו"ר הקואלציה, חבר הכנסת צחי הנגבי, וכן השר לביטחון פנים גלעד ארדן.

השר ארדן פנה לצעירים ואמר, "הבסיס לכל צמצום פערים חברתיים הוא קודם כל אכיפת חוק וסדר. המדיניות שלי היא לתעדף באופן משמעותי את אכיפת החוק והסדר ומניעת האלימות. אני מברך על העשייה שלכם. תמיד אהיה רתום לכל יוזמה שלכם, יש לה חשיבות אמיתית שמשפיעה על הנבחרים וגם מעוררת אותנו שאיננו שמים מספיק דגשים בתחומים שבאחריותנו".

יו"ר צעירי הליכוד, דוד שאין אמר כי "אנו רואים חשיבות רבה בחיזוק הפריפריה עם כל המשתמע מכך. הכינוס היום הוא נדבך מרכזי בקידום יוזמות חברתיות שלצערנו לעיתים נשארות מאחור. לאחר שקיבלנו את ברכתו של ראש הממשלה ויו"ר הכנסת אנו נחושים לפעול ולהיאבק לטובת אוכלוסיות אלו".