אלקין בסיור במוזיאון גוש קטיף

שר הקליטה והשר לענייני ירושלים, זאב אלקין (הליכוד), סייר הבוקר (שלישי) במוזיאון גוש קטיף בירושלים והתייחס לדיווחים על מגעים להקמת ממשלת אחדות עם המחנה הציוני.

"יש הרבה ספינים שמסתובבים באוויר. חשוב שנמשיך כממשלה ללכת בעקרונות שלנו ומי שירצה להצטרף שיצטרף. אסור להרחיב את הממשלה במחיר ויתור על האידאולוגיה", אמר אלקין לערוץ 7.

אלקין ניצל את ההזדמנות לשגר עקיצה למאבקים הפנימיים המחנה בציוני, "במפלגת העבודה עסוקים בינתיים בלהרוג אחד את השני, כשיתפנו שיחליטו".

השר לא התרגש מההתבטאויות האנטישמיות של גורמים במפלגת הלייבור באנגליה, "כבר מזמן אני אומר שיש כל מיני תופעות אנטי ישראליות שמקורן באנטישמיות, אבל זה סגנון של אנטישמיות פוליטיקלי קורקט להיות אנטי ישראלי. עכשיו זה כבר הפך לאנטישמיות רגילה. אבל האמת היא שאין גבולות אמיתיים בין שתי התופעות האלה".

באשר לביקורו במוזיאון גוש קטיף אמר אלקין כי הציבור הישראלי למד את לקחי הגירוש מגוש קטיף, "רוב מוחלט של הציבור מבין היום שנסיגות לא מביאות שום דבר מלבד חורבן אנושי ופחות ביטחון והרבה יותר בעיות. ואני מקווה שלא נחזור על השגיאה הזאת ולא ניסוג יותר מחבלי ארצנו".