ברוך מרזל
ברוך מרזלPhoto by Tomer neuberg/FLASH90

איש הימין ברוך מרזל מגיב בערוץ 7 לכתבה ששודרה אמש (שני) בערוץ 2, בה התלונן פעיל שמאל קיצוני כי מרזל מארח בביתו חיילי צה''ל ומשוחח עימם על פוליטיקה.

הפעיל שמתנדב כיום ב"שוברים שתיקה" סיפר כי אכל אצל מרזל בקביעות בתקופת השירות הצבאי בחברון.

"אני לא זוכר את האיש הזה, אבל אני לא מתפלא שאנשים שבוגדים במדינה בוגדים גם באנשים שהם אכלו מהיד שלהם", אומר מרזל וממש לא מתנצל. ''בין האורחים הרבים אצלי בשבת יש גם חיילים וכמה שיותר יותר טוב.

''אני לא אגרש אנשים מהבית שלי והוא פתוח לכולם. כל דכפין ייתי ויכול. אני שמח שהם באים אלי ואני לא מתכוון להפסיק, הבחור הזה פשוט שיקר לכל אורך הכתבה".

לדברי מרזל במהלך סעודות השבת אין שום עיסוק בפוליטיקה, "הבחור הזה דיבר על ספריה עם ספרי הרב כהנא, על איזו ספריה הוא מדבר? אני לא בטוח כמה פעמים הוא היה אצלי, אף אחד לא הכריח אותו לבוא.

''מעבר לכך במהלך הסעודות אין לי זמן לא לזמירות שבת, לא לדברי תורה ובטח לא לפוליטיקה, אני עסוק בלשרת את האורחים, לתת להם אוכל שיאכלו טוב, ובמיוחד לחיילים הצדיקים''.

יותר מכך, מרזל מספר שהוא לא מספיק לשוחח עם האורחים הרבים שפוקדים את ביתו בשבתות. ''אני, אשתי והילדים מתמודדים עם הרבה מאוד אורחים בכל שבת, אין לנו זמן להתעסק בפוליטיקה.

''היו לי פניות של חיילים שביקשו שאדבר איתם בכל מיני עניינים, ואמרתי להם שאני לא מדבר בשום דבר פוליטי, הם יודעים את זה, זה לא מקובל, אני משתדל לארח אותם בשמחה ובטוב לבב", העיד איש הימין.