מורי נהיגה שובתים רעב: אין לאנשים מה לאכול

חמישה מורי נהיגה מרחבי הארץ החליטו לפתוח בשביתת רעב בשדרות רוטשילד בתל אביב בעקבות המצב הקשה אליו נקלעו לאור שביתת הטסטרים.

גיא מרום, מורה נהיגה ותיק ואחד משובתי הרעב, מספר לערוץ 7 על המצוקה. "לא קמנו בבוקר והחלטנו לשבות רעב כך סתם. הסיבה היא שזה השבוע העשירי שנקלענו, שלא באשמתנו, למלחמה בין משרד התחבורה והבוחנים, ובעקבות הפרטה שרוצה לעשות השר הבוחנים יצאו בשביתה".

לדבריו השביתה של הבוחנים גרמה בפועל להפסקת עבודתם של אלפי מורי נהיגה ברחבי הארץ. המורים פתחו במאבק שכלל הפגנות ומחאות אך לא זכה ליחו מצד מקבלי ההחלטות, "קיימנו הפגנות ואף אחד לא התייחס אלינו, אנחנו שקופים".

"תשעה שבועות מתעלמים מאיתנו והמצוקה שלנו קשה מאוד. עברנו פסח ראשון, פסח שני ויום העצמאות ואין לאנשים מה לאכול. אנשים מוכרים את הרכבים שלהם ואין להם ממה לשלם משכנתא וצ'קים חוזרים. יש פה מצוקה אמיתית", מפרט מרום את המצוקה ומזהיר מפני ההשלכות, "שניה לפני שמישהו יעשה משהו שאין ממנו חזרה, אנחנו לקחנו על עצמנו לשבות רעב, לקחנו בחשבון שאנחנו מסכנים את בריאותנו".

מרום מנצל את השיחה עם ערוץ 7 כדי לפנות לשר התחבורה, "אני פונה מכאן לכל הגורמים האחראיים ולשר התחבורה ישראל כץ, תבוא לבקר אותנו אנחנו זקוקים לפתרון מיידי. כאן ועכשיו".