"אנחנו מאוד מקווים שאירופה תתעורר"אלירן אהרון

הפרלמנט בהולנד התכנס אמש (חמישי) לדיון בנושא החרם על תוצרת יהודה ושומרון. בדיון השתתף גם שר החוץ של המדינה.

מחוץ לפרלמנט התקיימו זו מול זו שתי הפגנות סוערות - אחת של תומכי החרם - והשנייה של ארגון 'לב העולם' שנאבק בו.

עו"ד נתי רום, מנכ"ל הארגון מספר בראיון לערוץ 7, "לפני יומיים קיבלתי טלפון מלקוח של 'לב העולם' בהולנד - שהולך להיות דיון בפרלמנט בנוגע לחרם על מוצרים מיהודה ושומרון - ושיש הפגנת תמיכה גדולה מאוד של תנועת ה-BDS ותנועות אנטישמיות אחרות.

''באתי לכאן, נאמתי בפני הפגנת הנגד שערכו שותפים של הארגון ותומכי ישראל יהודים ולא יהודים כאן בהולנד".

הפגנת הנגד של תומכי ישראל, ליד הפרלמנט בהולנד
הפגנת הנגד של תומכי ישראל, ליד הפרלמנט בהולנדצילום: לב העולם

הוא מוסיף, "נכנסנו לפרלמנט לדיון עצמו - והדבר הזה היה מאוד חשוב. גם חברי הפרלמנט יצאו לקראתנו, קיבלו מאיתנו מוצרים מיהודה ושומרון - ונתנו אותם לשרי החוץ והאוצר של הולנד. לראות את כל תומכי ישראל שבאים לפה ביום עבודה, לבוא ולהפגין לטובת ישראל - ושרים את 'התקווה', זה מרגש".

נראה שאירופה עדיין לא מבינה את המשמעות - וממשיכה להוביל את מהלך הסימון.

"אנחנו מאוד מקווים שאירופה תתעורר לא מאוחר מדי ויבינו שהאויב האמיתי הוא האסלאם הרדיקלי ולא חלילה מדינת היהודים. לראות כמובן את ההפגנה של תנועת ה-BDS שצועקים 'מוות לישראל' ו'חרם על ישראל' זה דבר מאכזב - במיוחד אחרי הפיגועים האחרונים באירופה".

ההפגנה האנטי ישראלית מול הפרלמנט ההולנדי, אתמול
ההפגנה האנטי ישראלית מול הפרלמנט ההולנדי, אתמולצילום: לב העולם

רום מספר עוד כי ארגונו ממשיך לפעול בכל דרך נגד החרם. "אנחנו בארגון 'לב העולם' החלטנו שבכל מקום שה-BDS יפגין נגד ישראל לא ניתן להם להיות שם לבד. נהיה שם עם תומכי ישראל ועם לקוחות שלנו וניתן הצהרה חזקה שלא ניתן לאנטישמיות הזאת להמשיך ללא תגובה. גם קולם של תומכי ישראל בכל רחבי העולם נשמע יותר ויותר - וזה משרה אופטימיות".