זירת החיסול בלוד
זירת החיסול בלודצילום: פלאש 90

מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב מוטי כהן, חיסל היום (שבת) את החשוד ברצח הכפול של בני הזוג בראשון לציון, לפני שלושה ימים.

החשוד, יאן גבריאלוב. חוסל במהלך מרדף משטרתי בעיר לוד.

סמוך לשעה 18:30 הבחין כוח משטרה בגבריאלוב נוהג ברכב. הוא החל לנהוג באופן פרוע המסכן נהגים אחרים ועוברי אורח, לא נענה לקריאות השוטרים לעצור והמשיך בנסיעה.

כוחות משטרה נוספים הוזעקו לעבר החשוד שנסע לכיוון העיר לוד. שוטרים שזיהו אותו בלוד חשדו כי הוא חמוש ומסוכן, יצאו לעברו, ביצעו נוהל מעצר חשוד והוא נורה. בחיפוש ברכבו נמצא אקדח טעון עם כדור בקנה.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן מסר, ''אני משבח את כוחות המשטרה בראשות מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן על הפעולה הנחושה והמקצועית.

''לאחר הליך חקירתי מורכב, ע״י טובי המוחות במשטרת ישראל בשילוב אמצעים ייחודיים, כוחות המשטרה בראשות מפקד המחוז הצליחו לשים יד על הרוצח הנתעב. בשקט, במקצועיות תוך סיכון חיי השוטרים והמפקדים, הם הגיעו אליו ומנעו פגיעה נוספת בחפים מפשע", סיפר ארדן.

לדבריו, האירוע הזה מוכיח שעבודת המשטרה לא מסתיימת לעולם. ''הרחק מעין הציבור, בלילות, בשבתות, בחגים ובכל יום שוטרי ולוחמי משטרת ישראל פועלים למען שלום וביטחון הציבור - ועל כך יש להודות להם.

''אירוע הרצח המצער בראשון לציון רק ממחיש את הצורך הלאומי בהתגייסות כוללת של כלל הגופים הרלוונטיים על מנת להגן להבא טוב יותר על נשים המאוימות על ידי בני זוגן", הוסיף השר.