לנובו ישראל השיקה באופן רשמי את סדרת מחשבי ה-Lenovo X1 המעודכנת והמתקדמת שלה. מדובר במהלך אסטרטגי של החברה. היא הרחיבה את השימוש ב-X1 ממחשב ה-Carbon לסדרה של מוצרי פרימיום המיועדים לשוק העסקי והארגוני.

המחשבים הכלולים בסדרה הם הדור הרביעי של ה-ThinkPad X1 Carbon, ה-ThinkPad X1 Yoga שמהווה הרחבה גם למשפחת ה-Yoga של לנובו, ה-ThinkPad X1 Tablet שמיועד כפתרון מחשב 2 ב-1, וכן את ה-ThinkCentre X1 All in One, מחשב שולחני בשיטת 'הכל כלול' שמציע עיצוב דק ונקי במיוחד.

ה-ThinkPad X1 Carbon, במהדורת 2016 שלו, הוא מחשב אולטרה-בוק קל ודק במיוחד עם עובי מרבי של 16.5 מ"מ ומשקל של 1.17 ק"ג בלבד. השלדה שלו, שמיוצרת מסיבי פחם, מקנה לו עמידות ברמה גבוהה ולי החבר הוא עבר 12 מבחני MIL-SPEC.

הוא מציע עד 11 שעות עבודה עם סוללה שאינה ניתנת להחלפה, מבחר מעבדים עד וכולל Core i7 vPro של אינטל, עד 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכונן SSD בנפח של עד 1 טרה בייט בטכנולוגיית NVMe. המחשב מגיע עם מסך IPS בגודל 14 אינץ' כשניתן לבחור בין רזולוציית FHD ל-WQHD. כן יש אפשרות לשילוב סים LTE-A. המחיר הבסיסי הוא כ-8,400 שקלים.

בנוסף הושק ה-ThinkPad X1 Yoga מחשב הפיך עסקי במשקל של 1.27 ק"ג בלבד שמציע ארבעה מצבי עבודה. בתצורה דומה לזו של ה-Carbon הוא מציע גם מסך OLED עם יכולות מגע, וכן עט אלקטרוני. המחיר הבסיסי כ-9,200 שקלים.

כחלק מהרחבת הסדרה השיקה לנובו גם את ה- - ThinkPad X1 Tabletטאבלט פרימיום שמאפשר, באמצעות חיבור מגנטי למקלדת, להשתמש בו גם כמחשב נייד. ה-X1 Tablet מגיע עם מסך 12 אינץ' ומשקלו 1.1 ק"ג בלבד, כולל המקלדת. הוא מציע לבחירה מעבדי Core m5 או Core m7 של אינטל, ולנובו מבטיחה עבורו עד 16 שעות עבודה. בנוסף הוא מגיע עם חיישן טביעת אצבע. המחיר ההתחלתי של הטאבלט הוא כ-7,400 שקלים.

המחשב השולחני נמכר במחיר התחלתי של כ-6,500 שקלים. כל המחשבים כבר זמינים למכירה בארץ.