ד"ר הררה: "האסלאם בז לאל-קודס"

"חודש הרמדאן הוא מאז ומתמיד החודש שבו המוסלמים נקראים לג'יהאד", אומר לערוץ 7 המזרחן ד"ר אפרים הררה ומפרט, "הקרב הראשון של מוחמד, קרב באדר, היה בחודש הרמדאן. גם מלחמת יום הכיפורים נקראת אצלם מלחמת הרמדאן".

ד"ר הררה, מומחה לאיסלאם ומחבר הספר "גיהאד, הלכה למעשה", אומר כי הטיעון ולפיו לא ניתן להילחם בטרור מכיוון שהוא 'טרור יחידים' הוא טעות חמורה, "צריך להבין שפיגועי יחידים זו האידיאולוגיה של המדינה האיסלאמית, זו שיטה שמאפשרת לבודדים לפגוע ב'כופרים' בלי להיתפס, דבר שעלול לקרות אם הם יתארגנו כקבוצה. הדבר הזה קרה בארה"ב, באירופה ועכשיו גם אצלנו".

הררה מסביר מדוע ארגון הטרור חמאס לא ממהר להביע תמיכה מלאה במעשי הטרור ומוסיף הסתייגות להודעת התמיכה, "החמאס חושש מאז מבצע צוק איתן. הם לא מוכנים למלחמה הבאה. הם כרגע מכינים את עצמם באמצעות פגזים, טילים, מאמנים את הכוחות שלהם והם לא רוצים מלחמה כרגע כי הם לא מוכנים. לכן הם מעודדים את המחבלים, אבל עם הסתייגות".

המזרחן הבכיר דוחה את הטענה ולפיה הסיבה לטרור היא החשש של הערבים מ"השתלטות" ישראל על מסגד אל אקצא, "ירושלים לא קדושה לאסלאם, הם בזים לה. הנושא של אל-קודס הוא רק כדי לשלהב את ההמונים, אין לירושלים חשיבות, היא לא מוזכרת אף פעם בקוראן".

אררה הורג פרה קדושה נוספת כשמספר שבערוצי החדשות הפלסטינים דיווחו על מותם של ארבעה 'מתנחלים' בפיגוע אתמול, "כשהם אומרים ארבעה מתנחלים הם מתכוונים להתנחלות תל אביב. וכשהם אומרים מתנחלים הם לא מתכוונים למתנחלי יהודה ושומרון.

"הנושא של ה'שטחים' הוא לא רלוונטי מבחינתם, המלחמה שלהם היא על זה שהיהודים שולטים על חבל ארץ שנכבש פעם על ידי המוסלמים ולכן חייבים לגרש אותם מפה במקרה הטוב ובמקרה הרע - לחסל אותם".