יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט עונה להאשמות של אהוד ברק ומשה יעלון כלפי הממשלה במהלך כנס הרצליה.

"יש מעין פסטיבל הלקאה עצמית וראיית שחורות - והכל רע והעם שלנו מתבהם ולא בסדר. אני דוחה את זה לחלוטין. אני חושב שעברנו שנה לא פשוטה מול טרור ועם ישראל הוא שניצח את הטרור ברחובות באצילות גדולה, בגבורה. אני רואה את מערכת החינוך הולכת ומשתפרת בכל ההיבטים, אני רואה את הכלכלה שלנו מתחזקת. אנחנו לא מדינה מושלמת - יש לנו הרבה מה לתקן אבל אני לא שותף לפסימיות שמחלחלת בגנרלים וכל רואי ההתבהמות והפשיזם", אמר בנט בראיון לגלי צה"ל.

הוא נשאל על ידי איש השמאל מאיר שלו שהיה באולפן - האם הוא לא מאמין שמדובר ב"דאגה כנה של אנשים שהם ציוניים להפליא שמודאגים מעתידה של המדינה תחת הנהגתה של הממשלה הזו".

בנט ענה, "יתכבדו, יציגו את מועמדותם לבחירות הבאות - וייבחרו, או לא. זה פיתרון שעובד טוב - הדמוקרטיה זה פיתרון שעובד טוב, אבל יכול להיות שעל חלק האנשים לא מקובלות התוצאות של הבחירות. מה לעשות? אנחנו ממשלה של 66 מנדטים ויש לנו עמדות. נכון, אהוד ברק שהציע שהציע למסור את מרבית העיר העתיקה לפלסטין, לחזור לקווי 67' ולרדת מהגולן - העם לא קיבל את עמדתו. אם הוא חושב שזה מה שיביא את הציבור לתמוך בו - אז יתכבד ויתמודד בבחירות".

שלו טען כלפי בנט כי הממשלה לא עושה שום צעד משמעותי. השר ענה לו, "אני מציע לך להצטרף ליום במערכת החינוך ותראה מה זה להכניס גם את החרדים ולתת להם כלים של מתמטיקה באנגלית בלי כותרות מפוצצות - ותראה מה זה ביקור פתע ביישוב ערבי ואיך אנחנו מקדמים את רמת החינוך אצל ערביי ישראל ברמה שאין כדוגמתה. להיות ציני זה הכי קל ולתת להישגים של ישראל להתדרדר זה הכי קל".