אריה גולן
אריה גולןצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

פרסי רשות השידור ע״ש אילן רועה ז״ל יוענקו השנה לשלושה חברי מערכת רשת ב': מירית הושמנד מיטראני, ז׳רמן כהן ואריה גולן על מפעל חיים.

חברי ועדת הפרס הסבירו כי הושמנד מיטראני, עורכת התוכנית 'סדר יום עם קרן נויבך', מצליחה להאיר את הפינות בחברה הישראלית אשר לא זוכות בדרך-דלל לטיפול בתוכניות הפריים-טיים בתקשורת האלקטרונית.

ז'רמן כהן היא אחת המפיקות הוותיקות והמוערכות בשידורי רשת ב'. ''מגלה מיומנויות, השקעה, ואיכות גבוהה ביותר", כתבו חברי ועדת הפרס.

ז'רמן מסייעת בתפעולה השוטף של מערכת החדשות ואחראית על תפעולה השוטף של מערך ההפקה בחטיבת החדשות בירושלים. "מתבלטת מזה שנים בנכונותה לעבוד מעבר למסגרת העבודה השגרתית, ומהווה 'עמוד תווך הפקתי' באירועי שגרה וחירום".

השדרן הוותיק אריה גולן שמגיש מידי בוקר את רצועת הבוקר, יקבל אות מפעל חיים. "גולן מזוהה עם רשת ב' ורשת ב' מזוהה עמו. הוא נמצא בשורה הראשונה של מגישי הרדיו בישראל, ומקבלי ההחלטות ומעצבי הדעה בישראל המעוניינים בכל בוקר מחדש להתראיין בתוכניתו", אמרו חברי ועדת הפרס.

גולן עובד בקול ישראל מאז 1969 ומאז שימש בשורת תפקידים בכירים- כתב פרלמנטרי, כתב מדיני, שליח הרשות בוושינגטון, ומגיש בכיר של רצועת הבוקר של רשת ב'.