הפליירים על שולחן הסיעה
הפליירים על שולחן הסיעהצילום: דוברות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אתמול (שני) במהלך ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, לשאלתם של חברים בסיעה בעניין הסדרת הישוב עמונה.

ראש הממשלה אמר לחברי סיעתו, "נושא עמונה יושב על שולחני. אני יושב על המדוכה. בעניין עמונה קימתי דיונים ואמשיך לקיים דיונים בנושא עם הגורמים המעורבים בעניין. אנחנו עדיין מחפשים את הפתרון. אעשה כל מאמץ למצוא את הפתרון לסוגיית עמונה".

עם זאת, ראש הממשלה ציין בפני חברי הכנסת כי מדובר בסוגיה מורכבת שפתרונה אינו פשוט, וציין כי הוא פתוח לקבלת עצות לפתרון הסוגייה.

"צריך לזכור שיש פסק דין חלוט. אני שומע עצות ופתוח לקבל עצות. אם יש לכם הצעות אתם מוזמנים לגלגל אותן לפתחי", אמר נתניהו.

חבר הכנסת יהודה גליק שהעלה את נושא המאבק על עמונה בישיבת סיעת הליכוד, אמר כי ''תנועת הליכוד לא יכולה לאפשר פינוי של ישוב שלם עם עשרות משפחות שחיות בישוב שמדינת ישראל סייעה לו למעלה מעשרים שנה. אנחנו נמצאים בצומת דרכים קריטית להתיישבות כולה ואל לנו לחכות לרגע האחרון.

''אני מצפה מראש הממשלה לכנס בחדר אחד את היועמ"ש ואת צוותו עד שייצא 'עשן לבן' ולמצוא את הפיתרון. אין לי ספק שעם הרצון הנכון והמוחות היצירתיים ניתן למצוא את הפיתרון", הוסיף גליק.

לפני ישיבת הסיעה חילק מטה עמונה פליירים המציגים חלק מתושבי עמונה, הקוראים לחברי הכנסת והשרים להציל את הישוב. בין הפליירים שחולקו לחברי סיעת הליכוד, ניתן היה לראות גם את הפליירים הבאים: