שמח. מוטי זיסר
שמח. מוטי זיסרצילום: אביר סולטן, פלאש 90

ד"ר ברכה זיסר, אלמנתו של איש העסקים מוטי זיסר, סיפרה הבוקר (ראשון) בראיון לגלי צה"ל על בעלה והתייחסה גם לקריסת האימפריה הכלכלית אותה בנה.

"הוא מצא את עצמו במקום שהוא לא ציפה למצוא את עצמו, ממש לא בצדק, אבל זה לא היה כל כך אכפת לו", סיפרה זיסר, "הוא היה מאד אופטימי והיה לו חשוב המעשים הטובים שהוא עשה. ממש לא היה אכפת לי שיצאנו מהבית הגדול הזה, עשינו את זה בשמחה, עברנו למקום צנוע יותר שמתאים לנו".

זיסר ציינה כי חבריהם הטובים לא נטשו אותם, ובודאי לא את מוטי, גם לאחר הקריסה הכלכלית, "הגרעין הקשה של החברים שלנו הלך איתנו לאורך כל הדרך. בתקופות האחרונות שמוטי היה חולה החברים שלנו היו איתו יום יום. אלה שמסביב הם תמיד היו מסביב, אבל החברים הטובים היו איתנו, ממש לא היינו לבד".

בתגובה לשאלה על יחסו של בנק הפועלים לבעלה לאחר שהחברות בשליטתו נקלעו לקשיים השיבה, "נעשה לו עוול גדול, ההתייחסות אליו היתה מתחת לכל ביקורת, אבל אני ממש לא מתכוונת להיכנס לזה יותר, עכשיו כשאנחנו יושבים שבעה".

"הוא היה איש ישר מאין כמוהו, שהוא היה אוהב אדם, תמיד שמח בחלקו, מאיר פנים לכל אדם, עזר למאות אלפי אנשים ומשפחות. הוא עולה למעלה עם הרבה מאוד מעשים טובים ובמיוחד אלפי אנשים שניצלו בזכות מאגר מח העצם ואלפי אנשים ששהו ב'בית אורנית', כשאדם עולה למעלה זה מה שהוא יכול לקחת אתו, לא כסף ולא זהב, ואני בטוחה שכשהוא עלה למעלה הדברים האלו אלו אתו".