לא קיבלנו תשובה. אריאל
לא קיבלנו תשובה. אריאלצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

שר החקלאות, אורי אריאל, התייחס הבוקר (ראשון) לתכניותיה של מפלגת "תקומה בראשה הוא עומד לקראת הבחירות הבאות.

"אנחנו הצענו אחדות מזמן לשר בנט ואחרים", ציין אריאל בראיון לרדיו 'קול חי', "בינתיים קיבלנו חוסר תשובה כלומר לא. אני מצטער על זה, זה לא נכון ולא צודק כלפי האוכלוסייה שאנחנו מייצגים. אבל יש לנו סבלנות".

בהמשך הציע השר הצעה מחויכת, "אתה התכנית הכי מואזנת בשעה 8. צלצל אליו, תעלה אותו ותשאל אותו. אולי אתה תהיה המגשר".

השר אריאל התייחס גם לאפשרות עליה דובר בבחירות האחרונות, לפיה תתקיים ריצה משותפת עם מפלגתו של אלי ישי, "כרגע לא מתקיימים דיבורים עם אלי ישי. המהלך שאז דובר זה שאנו נרוץ עם יחד ואז מתחברים לבית היהודי בסיעה אחת".

אריאל הסביר מדוע דרש לחשוף המסמך המשטרתי בנוגע לחכ"ים, "טוב שם טוב משמן טוב. בואו ננקה את האורווה הזו יותר מהר. אם יש משהו, לשים אותו על השולחן לא להפיץ שמועות".

בהמשך התייחס שר החקלאות גם להחלטתה של בריטניה לפרוש מהאיחוד האירופי, "אני לא בטוח שלעולם יקח מהר להתאושש מפרידת בריטניה מהאיחוד. יש עכשיו עוד מדינות שאזרחיה קוראים למשאל עם שכזה. זה יכול לגרום רעידות אדמה ככזו שקורה עכשיו עם פרידת בריטניה. האיחוד האירופי הוא השוק הכי חשוב לישראל מבחינת החקלאות ובמיוחד בריטניה. בריטניה קונה הרבה תוצרת ישראלית טריה. את המשבר של הרובל הרוסי לפני שנתיים אנו מקישים למה שקרה עכשיו למרות שזה לא דומה בגודל האירוע זה דומה רק בעניין. ברובל הייתה צריכה כמעט חופשית. אני כשר חקלאות מתכוון לסייע אבל יותר נכון זו מדינת ישראל שתסייע לאלו שעתידים להפסיד בנושא. בכנסת אמור השבוע להתקיים דיון בעניין".

שר החקלאות התייחס גם להסכם עם הטורקים, "אני לא מכיר את הפרטים. אני הייתי משאיר כתנאי כי הרי זה הונח שם - הבאתם לקבורה של שני חיילינו שנהרגו בעזה זה יושם בזמנו ע"י השר יעלון וצריך לממש את זה. צריך גם לשים לב שזה חשוב גם להם".