יוצאים לחופש. אילוסטרציה
יוצאים לחופש. אילוסטרציהצילום: Thinkstock

כ- 1.5 מיליון תלמידי הגנים ובתי הספר היסודיים, כיתות א'–ו' יסיימו מחר (חמישי) את שנת הלימודים תשע"ו ויפתחו באופן רשמי את חופשת הקיץ.

תלמידים אלו מצטרפים ל-700 אלף תלמידי החטיבה העליונה שיצאו לחופשת הקיץ לפני עשרה ימים. בנוסף מחר ייצאו לחופשת הקיץ גם כ-170 אלף עובדי ההוראה וכ-4000 מנהלי מוסדות החינוך.

במסגרת התכניות "בתי הספר של החופש הגדול" ו-"קיץ אחר", משרד החינוך והשלטון המקומי יפעילו בקיץ הקרוב שורה של תכניות חווייתיות לטובת הילדים ובני הנוער. מידע על מועדי הפעילויות ניתן למצוא באפליקציה "קיץ אחר", באתר משרד החינוך ובאתרים של הרשויות המקומיות.

שר החינוך נפתלי בנט איחל לתלמידים חופשה נעימה, "זאת הייתה השנה של התלמידים. שנה שבה לראשונה תלמידי כיתה א' למדו בכיתות קטנות יותר, ובגני הילדים נהנו מסייעת שניה. שנה שבה העלינו משמעותית את נבחני חמש יחידות במתמטיקה, שנה שבה הוספנו תקציבים לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

''בחופש הגדול עזבו את המסכים – צאו לטיולים, תהיו פחות בטלוויזיה – ויותר עם חברים. תודה גדולה לכל המורים, המנהלים ואנשי החינוך, שגם השנה השקיעו ועשו את עבודתם בשליחות מופלאה. נחכה לכם בשנה הבאה בזרועות פתוחות לעוד שנת לימודים מוצלחת", דברי בנט.