וארשתיך לי
וארשתיך ליצילום: מהלב

התארסתם? 'וארשתיך לי'-הוא ספר חדש היוצא בימים אלה לאור, המעניק לזוגות כלים יישומיים בתחילת דרכם לחתונה, במטרה לבסס את הקשר ביניהם וכדי להקנות להם הרגלים חדשים מרגע האירוסין ובהמשך, למסע המשותף של חייהם.

בקרב זוגות בציבור הדתי לאומי – היה עד היום חסך בכלים אלה בעבר, כאשר התארסו, היו חברות הכלה מכינות לזוג מחברת 'טיפים ועצות' בכל הקשור לנושאי החתונה... מנהג זה התיישן ואינו מועיל באמת.

עמיחי סדן ויאיר גרינר, הם שני חברים דתיים, שחוו בעצמם ומתוך סביבתם, את הקשיים הניצבים בפני זוגות העומדים להינשא, בימים שלפני החתונה.

השניים חברו זה לזה, והחליטו להוציא לאור ספר הדרכה לזוגות מאורסים בציבור הדתי והמסורתי,שיקל עליהם את ההכנות לחתונה וישמש מעין "מורה נבוכים" בכל הקשור לדרכם המשותפת לפני המאורע הגדול.

עובדה זו מותירה להם יותר זמן ופנאי לבניית הזוגיות ומסייעת להם לעבור בקלות את כל הצמתים וההתלבטויות הנוצרות במשך פרק זמן זה.

כמאמן, הוסיף עמיחי כלים מתחום האימון, שיאפשרו לבני הזוג להפנות תשומת לב לזוגיות ולסובב לה.

הספר, נכתב בשפה קריאה ומקצועית ושם דגש על הפרטים הקטנים הנשכחים בדרך כלל על ידי בני הזוג.

המסרים כתובים ברצף כרונולוגי, דהיינו, משלב האירוסין ותחילת בניית הקשר, ועד לטיפים ועצות בתהליך קניית דירה משותפת, ריהוט הבית ציודו ועוד.

כתיבת הספר נמשכה כשנתיים, תוך עבודת תחקיר מדוקדקת עם מומחים בכל תחום, על מנת להגיע לתוצאה המושלמת ולתת את כל המידע לזוג המאורס.

במקביל לספר,יעלה אתר אינטרנט שישמש כתובת לכל שאלה ותגובה של הקוראים, ודף פייסבוק בו יתארחו אנשי מקצוע ומומחים בתחום.