שווה להיות ישראלי. ג'ו אלכסנדר חתם במדי מכבי תל אביב לשנתיים הקרובות. ההחתמה של אלכסנדר בן ה-29 שמתנשא לגובה של 2.03 מטרים, במדי הקבוצה התל אביבית, מהווים הפתעה קטנה כשרק לפני שנה חתכו אלה את אותו השחקן לאחר עונה בה העמיד מספרים נמוכים של 4.5 נקודות ו-2.2 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

נראה כי הסיבה המרכזית להחתמתו של אלכסנדר במדי התל אביבים היא ההיצע המועט שיש לשחקנים ישראלים עם נתונים כמו שלו, בעמדה שלו ובמחיר הנמוך יחסית אותו יקבל בשנתיים הקרובות. אלכסנדר שכבר החל בהליכי האזרחות שלו, עתיד לקבל בקרוב את האישור לכך ודבר זה יחסוך למכבים החתמה של שחקן זר נוסף.

אלכסנדר ניחן במלחמה עיקשת ובאופי גדול, אך יכולותיו מוגבלות. במדי ססארי האיטלקית רשם העונה הפורוורד שחוזר לקדנציה שניה בהיכל התל אביבי, ממוצע של 10.9 נקודות למשחק, וחמישה ריבאונדים. מספרים טובים בהרבה מאלה שהגיע אליהם עת שהיה במדים הצהובים של תל אביב.

עד כדי כך הפוטנציאל של אלכסנדר היה גדול כשב-2008 נבחר במקום השמיני של דראפט ה-NBA, אך לא הצליח להטביע את חותמו והדרך לאירופה הייתה הנכונה ביותר עבורו. למרות פציעות קשות מהן סבל, הצליח אלכסנדר לחזור לכושר משחק וכעת יהיה מעניין לראות האם יצליח אלכסנדר להרשים יותר מהקדנציה הראשונה שלו בקבוצה.