אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: iStock

הפרקליטות הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד ששון טוינה, בן 46 מתל אביב, בגין איומים על שופט בית משפט השלום בתל אביב עידו דרויאן.

על פי כתב האישום, במהלך חודש מרץ 2015 הרשיע השופט דרויאן את טוינה באיומים, החזקת סכין והתנהגות העלולה להפר שלום הציבור במסגרת תיק פלילי. בתחילת חודש יולי הנוכחי גזר השופט את דינו של טוינה ל-3 חודשי מאסר בפועל ומאסר על תנאי.

טוינה הגיש הודעת ערעור על פסק הדין לבית המשפט המחוזי בתל אביב, במסגרתה פירט, בין השאר, כי הלך למשרדים שונים של חוקרים פרטיים כדי להגיע אל השופט "מטווח 0, שזה אומר כל החכמה לא בבית המשפט כי שם יש אבטחה כבדה וצמודה", תוך שלדבריו ניסה לברר היכן השופט מתגורר, באיזה סוג רכב הוא עושה שימוש, מהו צבעו של הרכב ומהו מספר הרישוי של הרכב.

כשנשאל טוינה לשם מה הוא "צריך את עידו דרואן" ענה "השופט הרשיע אותי, אני רוצה להראות לו שזה לא נגמר עד שזה לא נגמר... אים אני יגיד למשפחת אבוטבול או הלפרון מידע עדכני לגבי עידו דרויאן לא רק שעידו יחוסל במקום על ידי משפחות פשע, אני גם אקבל מהם כסף, רק שאני אביא מידע מדויק לגבי זה ... לא תהיה לי בעיה כמו עידו דרויאן שקלתי ויש באפשרותי להשיג אקדח כל עוד הביורוקרטיה של המשטרה מרחפת מסביב, אני מבקש לבטל על הסף את גזר הדין..." (כך במקור).

טוינה הוסיף וכתב כי "המילה לא ואסור לא קיימים אצלי בלקסיקון, אני רוצה לומר גם אחרי 3 חודשים אפשר למצוא ולפתור חשבונות ועוד לגבי עידו דוריאן ברגע שהוא אכן הרשיע אותי הוא באופן אוטומט סיכן את עצמו ואת סובביו...".

הודעת הערעור נשלחה לשופט במסגרת סל המשימות האלקטרוני שנשלח למחשבו האישי.

בעקבות הגשת כתב האישום, הפרקליטות מבקשת לעצור את טוינה עד תום ההליכים.