אלוף במיל' גרשון הכהן, שהיה מפקדו של תא"ל אופק בוכריס, מבהיר הערב (מוצאי שבת) כי לא הובן כהלכה כשהזכיר את מעשי דוד המלך עם בת שבע.

"לרגע לא התכוונתי לומר שחיילות צה"ל מותרות למפקדי צה"ל ואם מישהו הבין אותי לא נכון אני מתנצל", אמר הכהן.

"לא התרתי את בנות צה"ל לגיבורים, זה מזעזע", צוטט הערב בווינט הכהן. "לא באתי להגן עליו, באתי לומר שיש לאיש זכויות. האם ערערתי על כתב האישום? לא. כל מה שאמרתי שמדובר בגיבור וחיילים הלכו אחריו ולא ימחקו לו את זה. זה שהוא עשה דברים רעים אלוקים ישמור. מי שהבין שהוא יכול להיות מלך כמו דוד הבין לא נכון. ממש לא לזה התכוונתי ואני מתנצל".

"אנחנו חברה שהפכה היסטרית. כל מה שאמרתי שגבורתו עומדת לו. אף אחד לא זכאי להנחות בגלל מעשים גדולים אבל המעשים הגדולים נשארים גדולים".

"אני מתנצל אם הובנתי לא נכון, אם אנשים לא הבינו נכון, כולל במשפחה שלי, כולל כלתי - שבנות צה"ל מותרות לגיבורים - חס ושלום. אם אנשים הבינו לא נכון, בואו תדברו איתי. תשאלו למה התכוונתי".

"ברור שצה"ל עושה מאמצים אדירים שמחננו יהיה טהור. זו הנורמה המובילה וטוב שכך".

אתמול אמר הכהן בראיון לגלי צה"ל כי בוכריס הוא אחד ממפקדי צה"ל הבולטים ביותר. "בכל דור יש כמה גיבורים וכמה בולטים ומדובר באחד כזה. זה לא דבר של מה בכך. גם אייקון שהלכו אחריו באמונה אלפים, וגם אחד שיודעים שיש לו את זה", אמר. הכהן הוסיף "בין היתר אני בעניין הזה עם התנ"ך - דוד נשאר מלך ישראל למרות שבעניין שלו אין דיון מה היה עם בת-שבע. הוא הודה".

"אני אומר לכם, הבחור זכויותיו רבות. עד שלא הוכחה בבית הדין האשמה והוא הורשע - העניין נתון ועומד לדיון. אני לא נכנס לזה כי אין לי שום סמכות להיכנס לזה, אני רק יודע להזכיר לכולם שמדובר באחד מגיבורי האומה, וגם אם יורשע חס ושלום זכויותיו גדולות".