חופש בירושלים
חופש בירושליםצילום: קובי פינקלר

החופש הגדול עושה לכם חור בכיס? מחפשים להוציא פחות וליהנות יותר? לירושלים יש הרבה מה להציע לכם בקיץ הזה.

הרשות לפיתוח ירושלים מציעה לכם חופשה חלומית מלאת אטרקציות יחד עם התחשבות בהוצאות הגדולות. אפשרויות לינה מגוונות מחכות למבקרים בעיר במחירי מבצע מיוחדים, בד בבד עם הנחות לאירועים כמו חוצות היוצר, חווית המולטימדיה החדשנית 'אני ירושלים', הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון בובות, פסטיבל הכליזמרים ועוד.

לכל אורך הקיץ מתקיימות במוסדות התרבות אטרקציות לכל המשפחה, בכללם אירועים ללא תשלום כמו וכן תערוכת 'שדות המחר' במוזיאון המדע לילדים ומבוגרים כאחד.

'מקסימום ירושלים במינימום יומיים' – הרשות לפיתוח ירושלים בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת משיקים את קמפיין הקיץ הגדוש בפעילויות והטבות והציבור הישראלי מרוויח.

אייל חיימובסקי, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים: "ירושלים היא מקום קסום המשלב אתרים היסטוריים נפלאים ולצדם שווקים חדשים וקסומים המתעוררים כל יום לחוויה חדשה, מוקדי בילוי ייחודיים ושוקקים. חופש גדול המשלב ביקור שלך ושל משפחתך בירושלים הוא שיגרום לחופשה שלך להיות גדולה עוד יותר".

סיורי סגווי, טיולי אופניים, סדנאות בישול בשוק, קבלת שבת בעיר העתיקה, פסטיבלי תאטרון ובובות – רק צריך לבחור היכן לבלות את ימי הקיץ הנעימים בירושלים. זה הזמן הנכון לארוז תיק, לעלות עם המשפחה לירושלים בעלת הפנים הרבות – היסטוריה עם הרבה תרבות וחדשנות מודרנית.

אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות ברשות, מוסיף, "להנות מקיץ ירושלמי מלא הנחות, אירועים ופסטיבלים. הרשות פועלת מתוך תפיסה שאנשים גם ייהנו מחוויה תרבותית שתהיה שווה לכל נפש וגם יתרמו לחוסנה של העיר".