חשודים. ארכיון
חשודים. ארכיוןצילום: פלאש 90

הותרו לפרסום שמות חברי ארגון האוהדים 'לה-פמיליה' החשודים במספר עבירות רבות. ארבעת השמות שהותרו לפרסום הם: אבי בסנו, יואב נחשון, עומר גולן ומי שעומד ככל הנראה בראש ארגון האוהדים - מתן שמעון.

הארבעה יחד עם חשוד נוסף ששמו טרם הותר לפרסום, חשודים בניסיון רצח אוהד הפועל ת"א בשנה שעברה, שנפצע קשה מפגיעת גרזן בראשו לאחר שעל פי החשד האוהדים הירושלמים ארבו לו ולחבריו בשכונת פלורנטין שבתל אביב, בסמוך למחסן הציוד של האוהדים התל אביבים בתום משחק כדורסל של קבוצתם האדומה.

כזכור, במהלך הלילה האחרון עצרו כוחות משטרה רבים לא פחות מ-50 אוהדים ירושלמים החברים בארגון האוהדים 'לה-פמיליה', כשאלה נעצרו בתום הפעלת סוכן סמוי שחדר לארגונם במשך חצי השנה האחרונה.

על פי החשד, כלל העצורים היו מעורבים במהלך השנה האחרונה באירועי אלימות קשים, סחר באמל"ח והחדרת אמצעים פירוטכניים אסורים למגרשי הכדורגל.

מבין 50 החשודים שהובאו היום להארכת מעצרם, 20 מתוכם נקשרו לניסיון הרצח של אוהד הפועל ת"א, בתקרית ההיא שבשכונת פלורנטין.

מתן שמעון, מי שסומן כעומד בראש ארגון האוהדים הקיצוניים, הינו אסיר ברישיון ומאסרו הוארך עד ליום רביעי הבא.

חלק גדול מהעצורים, מתוכם 9 חיילים בשירות סדיר וקצין אג"מ בחיל התותחנים חשודים כי בנוסף לאחזקת אמל"ח וסחר בסמים, הורחקו אלה כבר בעבר ממגרשי הכדורגל, מה שכמובן לא מנע את הגעתם למשחקים השונים.

כדורגלן מכבי הרצליה מהליגה הלאומית, נוי חמני, חשוד גם הוא כשבבית סבתו נתפסו אמצעי לחימה רבים ומעצרו הוארך בשבעה ימים.

יש לציין כי בקרב חברי ארגון האוהדים טוענים שוב ושוב כי אין להם שום קשר לארגון פשיעה כזה או אחר, וכי הסוכן הסמוי הוא נרקומן לשעבר שמצוי בחובות כלכליים קשים ובשל הבטחות שהבטיחו לו במשטרה החליט להמציא סיפור על חברי הארגון. "כל חטאינו הוא שאנחנו אוהדי בית"ר", אמרו בארגון האוהדים.