אוהדי באר שבע. יביאו את הניצחון?
אוהדי באר שבע. יביאו את הניצחון?צילום: פלאש 90

"לקבוצה שלי יש את האיכויות לעמוד בכבוד", כך אמר היום (שלישי) ברק בכר, מאמן האלופה הישראלית, הפועל באר שבע, במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה לקראת משחקה מחר במוקדמות ליגת האלופות מול קבוצת הדגל היוונית, אולימפיאקוס.

עבור האדומים מבירת הנגב מדובר בהופעה ראשונה בשלב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, ובקרב הקבוצה מנסים להוריד את הלחץ שיש ממילא בעקבות היריבה החזקה שעומדת ממול. "אין צורך להכביר במילים על אולימפיאקוס, השחקנים שלי מכירים את הקבוצה. נעשה את המקסימום, יש לנו אמונה", אמר בכר.

"איך נשחק? אני לא יכול לחשוף את זה. הקבוצה שלי יכולה לסגל לשנות סגנונות ולהתאים עצמה ליריבה. נשחק בסגנון שלנו. לא באנו לכאן להעביר את הזמן, יש לנו מה להציע".

קפטן הדרומיים, אליניב ברדה התייחס גם הוא בדבריו אל היריבה שממול כשאמר כי "כשהוגרלנו מול אולימפיאקוס, אמרתי בצחוק שזה משחק קל, אך האמת היא שמדובר במשוכה קשה מאוד. זו קבוצה עם מסורת ארוכה ומאוד איכותית ואנחנו ננסה להשיג תוצאה חיובית". לדבריו של ברדה, הגעתם של האוהדים מישראל עשויה להביא לשינוי המצופה. "אנחנו מרוצים מהנוכחות של האוהדים שלנו כאן ומקווים שהחוויה הזו תהיה חיובית עבורם".

כאמור, מנגד תעמוד יריבה וותיקה במפעלים האירופיים, כזו עם שם שהולך לפניה, אולימפיאקוס היוונית. אמנם היוונים מגיעים למפגש מול הבאר שבעים כשהם פייבוריטים על הנייר, אך בנוסף לעובדה כי מדובר עבורם במשחק רשמי ראשון לעונה, סגל הקבוצה עדיין חסר, בעיקר בחלק הקדמי שלו, מה שאמור לסייע לדרומיים במשחק החוץ מחר.

מאמן אולימפיאקוס, ויקטור סאנצ'ס אמר במסיבת העיתונאים כי הוא מתרגש לקראת המשחק הראשון לעונה. "עלינו להגיע עם אנרגיות רבות על מנת להשיג את המטרות שלנו כשהתשוקה מאוד חשובה ברגעים האלה. אנחנו צריכים את הקהל ויחד איתו יש לנו סיכוי לנצח".

סאנצ'ס, למוד הניסיון אמר כי עובדת היות קבוצתו היוונית פייבוריטית, לאו דווקא עומדת לטובתם. "מהניסיון שלי למדתי לא לתת תוויות כאלו. זה לא משנה מי כביכול פייבוריט או לא. זה אולי שימושי לעיתונאים אך לא בשבילנו כי כל קבוצה יכולה לנצח בכל אצטדיון. אולימפיאקוס הוא מועדון גדול עם מחויבות להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות ועל מנת שזה ייקרה, עלינו להיות אחראים ורציניים במהלך ההתמודדות מול הפועל באר שבע".