שחקני באר שבע חוגגים. גם בשבוע הבא?
שחקני באר שבע חוגגים. גם בשבוע הבא?צילום: פלאש 90

עשו את יוון. אלופת ליגת העל הישראלית בכדורגל, הקבוצה מבירת הנגב, הפועל באר שבע, יכולה להיות מרוצה אחרי הערב (רביעי). לסיים בתיקו 0:0 מול קבוצת הפאר היוונית, אולימפיאקוס, במשחק הראשון של הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, אינו דבר של מה בכך ואף יתירה מכך - מדובר במקדמה רצינית לקראת העפלה לשלב הבא.

אז נכון, אולימפיאקוס עדיין חסרה, ולאור העובדה כי מדובר במשחקה הראשון לעונה ובתקופה בה היא אינה רגילה לשחק, שחקני באר שבע היו יכולים להוציא תוצאה טובה הרבה יותר, אך עדיין - כעת עוברת ההכרעה לישראל, ובשבוע הבא בתמיכה של עשרות אלפי אוהדיהם, באר שבע יכולה וצריכה לעשות את הלא יאומן ולעבור את היוונים העדיפים.

מבחינת האלופה מבאר שבע היא יכולה להיות מרוצה, שכן היא השיגה בדיוק את מה שרצתה. הדרומיים נראו טוב במרבית שלבי המשחק, בעיקר בצד ההגנתי שהסתדרו היטב עם שחקני אלופת יוון, כשגם בצד ההתקפי היו מספר מצבים קורצים שעם קצת יותר דיוק, ריכוז והעובדה כי מדובר בתחילת העונה לא הייתה משפיעה, אז אולי היו מצליחים שחקני האדומים מישראל אפילו לכבוש שער חוץ יקר.

בסיום, באר שבע ואולימפיאקוס נפרדו בתיקו 0:0, ושבוע הבא, באצטדיון טוטו טרנר שבבאר שבע, יצטרכו שחקני האלופה הישראלית לעשות את העבודה עם ניצחון. מספיק שהאדומים מבאר שבע יעברו את היוונים לשלב הבא, הם יבטיחו לעצמם עונה אירופית ארוכה עם הופעה בשלב הבתים, או של הליגה האירופית או של ליגת האלופות.

אירופה מעולם לא נראתה קרובה כל כך.