גוטמן. בחרו בו
גוטמן. בחרו בוצילום: פלאש 90

"אני שמח להיות חלק מהפועל תל אביב גם בשנים הבאות", כך אמר היום (רביעי) חלוצה של הפועל תל אביב, ארון שוינפלד רגע לאחר שחתם בשורות הקבוצה ל-4 עונות הקרובות.

המשך דרכו של שוינפלד בן ה-26 במדים האדומים אינו דבר מובן מאליו, שכן היריבה העירונית, הצהובים מתל אביב, חפצו מאוד בשירותיו של החלוץ שנחשב ישראלי, עד כדי כך שהציעו לו חוזה כפול ממה שהוא מקבל בהפועל ועוד שלל הטבות. ובכל זאת, לאחר זמן ממושך, בחר חלוץ המריבה באדומים.

"בתקופה האחרונה היו הרבה שמועות וסיפורים שלא באו מסביבתי ומטרתם הייתה כנראה לפגוע בקבוצה ובי. אבל מה שחשוב הוא שכעת הכל מאחוריי ופניי לקראת העונה שבפתח", אמר שוינפלד לאחר החתימה הסופית. "אני מודה לאלי גוטמן על האמון, ולבעלים שעשה הכל כדי שאשאר, עכשיו תורי להחזיר להם ולכל האוהדים על האמון והאהבה שאני מקבל מהם. אני מחכה כבר לפגוש את כל האוהדים במשחק בשבת הקרובה".

מאמן האדומים מתל אביב, אלי גוטמן, לא הסתיר את שמחתו מהחתימה של שוינפלד בקבוצה כשאמר כי "לא היה לי ספק שארון יאריך את חוזהו בהפועל". לדברי גוטמן, "במשך כל התקופה האחרונה שוחחנו והיינו בקשר. הוא שחקן רציני שאוהב לעבוד קשה, מחובר למועדון, ואין לי ספק שהוא ימשיך לתרום להפועל תל אביב ביחד עם יתר השחקנים".

כזכור, אל הפועל תל אביב הגיע שוינפלד הצעיר לאחר מספר מועט של משחקים במדי מכבי נתניה באמצעה של העונה, כשהלחץ הכלכלי של נתניה חייב אותה למכור מספר שחקנים, ביניהם גם שוינפלד המבטיח.

כבר במשחקו הראשון במדים האדומים, פגש שוינפלד את היריבה העירונית הצהובה, ובמשחק הדרבי הראשון שלו, בדקה ה-2 של המשחק, כבש שער לזכות האדומים מתל אביב. אוהדי האדומים התאהבו ולא ידעו את נפשם משמחה. כעת השמחה כפולה, גם נשאר בצד האדום וגם סירב לצהובים. זה מה שיעזור לאדומים העונה?