איש העסקים רמי לוי סייר ביהודה ושומרון עם יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה ומנכ"ל מועצת יש"ע שילה אדלר.

הסיור התקיים בסוף השבוע שעבר והחל במישור אדומים, שם מחזיק רמי לוי במרכז קניות גדול. השלושה דנו בהתמודדות עם הבנייה הבדואית הבלתי חוקית בחסות האיחוד האירופי.

משם המשיך לשער בנימין, אשר גם שם מחזיק לוי מרכז קניות גדול. בשער בנימין נפגשו המשתתפים עם מנכ"ל וסמנכ"ל החברה לפיתוח בנימין וראו את עבודות ההרחבה, העבודות על מסוף האוטובוסים שעתיד להיפתח שם וכן את העבודות על מפעלו של רמי לוי שיפתח בשער בנימין.

בהמשך הגיע לוי ליקב פסגות, שם נפגש עם הבעלים והתקיים שיח על פיתוח עסקי של יו"ש. את הסיור סיימו המשתתפים בשילה הקדומה, שם סיירו וראו את המיצג המרתק.

מנכ"ל מועצת יש"ע שילה אדלר אמר לאחר הסיור כי רמי לוי הוא למעשה 'המתיישב הגדול ביותר' וזאת מכיוון שלו שטח המ"ר הבנוי הגדול ביהודה ושומרון. הוא משקיע בהתיישבות בצורה יוצאת דופן ולא מוותר או מפחד גם בעיתות משבר.

''כך הוכיח גבורה פיננסית בתקופת הטרור ועל אף שבשלושת מרכזי הקניות שלו ביהודה ושומרון- במישור אדומים, בשער בנימין ובגוש עציון, התקיימו פיגועים הוא ממשיך להשקיע בפיתוח יהודה ושומרון".

"רמי לוי הוא יקיר ההתיישבות והוא עוזר ומסייע וכן רואה ערך בתחום ההסברה", הוסיף אדלר. ''לוי מביא אנשים לראות את מה שהוא ראה בעצמו בירושלים וביהודה ושומרון וממשיך כל העת לפתח, לבנות ולייצר מקומות עבודה לצד מענה לצרכי הצרכנות".