תוקף. גואטה
תוקף. גואטהצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) תקף בחריפות את יו"ר וועדת הכספים ח"כ משה גפני (יהדות התורה).

"עד לפני שבוע בשבועות האחרונים צפה לה בעיית הסייעות החרדיות בגנים בירושלים שהופלו בתנאי העסקתן", כתב הערב (שלישי) גואטה בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו, "תנועת ש"ס והעומד בראשה הרב אריה דרעי עשו ועושים לילות כימים בכדי לשמור על זכויותיהם של אותם גננות, מטבע הדברים יו"ר התנועה ר' אריה דרעי עסוק בפעילות אין סופית לטובת האזרח והשכבות החלשות, ומשכך אין זמן ואין גם רצון להתעסק בקרדיטים".

וכאן עבר גואטה לתקוף את גפני. "אבל משהו שם קורה כל פעם מחדש, אדון גפני קופץ כמו ילד בגן להלל ולשבח את עצמו בזמן שאין קשר בינו לבין הנושא כלל וכלל. זה התחיל מזמן ותקופה קצרה זה נרגע, אך בעקבות מכסת ההישגים הדלה של מר גפני החליט הנ"ל לנכס לעצמו הישגים שאינם קשורים אליו לא במישורין ולא בעקיפין, הן בנושא בני התורה ששנות הלימוד שלהם בצירוף מבחני הרבנות יחשבו לתואר אקדמאי ברשויות המקומיות, והן בטיפול המסור במצוקתם של הסייעות בשילוב שר החינוך מר נפתלי בנט".

גואטה המשיך ללגלג על גפני. "בעקבות התנהלותו הקטנונית של מר גפני אני חושב שמעתה צריכים אנו לקום בבוקר ולהגיד 'מודה אני' למר גפני, ותודה על המים על החשמל על האוכל ועל האוויר הצח למרות תנאי מזג האוויר השרבי השורר בחוץ. חשבתי לתומי שהבעיה בנעליים כנראה שטעיתי. אני חוזר בי מהאבחון הקודם הבעיה היא כנראה בכל זאת בראש".