דייטים גם בקיץ
דייטים גם בקיץOffice XP

אתרי ההיכרויות הפכו למקום פופולרי למציאת זוגיות. ​ב​אתר​י​ ​ההכרויות המותאמים בעיקר לציבור הדתי ניתן לעשות באתר חיפוש על פי מאפיינים יחודיים כמו סגנון לבוש (חצאית/מכנסיים), האם וכמה הנרשמים מתפללים כל יום, האם הם שומרים נגיעה ועוד.​

לצד העלייה המתמדת בכמות המשתמשים באתרי הכרויות כדי למצוא זיווג, ניתן לראות כי ניכרת מגמת עליה מתמדת באחוז הנרשמים מעל גיל 40 מחד, ומאידך ניתן לראות מגמת עליה באחוז הרווקות והרווקים הנרשמים לאתר אך גילם מתחת ל25.

​"תופעת הרווקות המאוחרת מוכרת לנו. אך הופתענו לגלות כי כמות הנרשמים הצעירים עולה. אנו משערים כי הלחץ החברתי להינשא בגיל צעיר, בשילוב עם ההפרדה המגדרית בחברה הם הגורמים העיקריים לעליה בנתון הזה". מסביר אסף נבון, מקים אתר ההכרויות לדתיים שליש גן עדן. ​

"אנחנו רואים בזירת ההיכרויות סימנים למגמות הרבות של שינויים שעוברת החברה הדתית. בשנתיים האחרונות יש עליה משמעותית במספר האנשים המחפשים טבעוני\ת. בתקופה האחרונה נוצר סטטוס שלא היה קודם, נשים המציגות את עצמן כרווקות פלוס ילד. בדרך כלל אלו נשים מעל גיל 40. אם בעבר הנושא היה טאבו בחברה הדתית, כיום יותר ויותר נשים נכנעות לשעון הביולוגי ומחליטות לא לוותר על ילודה ולחפש בן זוג כאמהות יחידניות", הוא מציין.

עשו ואל תעשו באתרי הכרויות

נבון מציע כמה טיפים לרווקים, "תהיו ענייניים, אך תוסיפו אנקדוטה מעניינת על עצמכם. אתם צריכים לעניין את הקורא\ת בכמה מילים. מעדיפים לשתות קפה שחור מפינג'אן בטבע, או קפוצ'ינו בבית קפה? זכיתם באליפות הג'ודו של קריית שמונה ב1997? תוסיפו את זה לכרטיס שלכם".

נבון מזכיר את כללי הבטיחות: כשפונים אליכם באתר, אל תתנו מיד את הטלפון. תתכתבו קצת, תנסו לברר אם יש לכם חברים משותפים, ורק כשתרגישו בטוחים תנו את הפייסבוק או הטלפון שלכם. "זה נכון גם לבליינד דייט. תמיד טוב לברר קצת לפני שנפגשים לראשונה".

"יש שפע ומבחר של רווקים ורווקות באתרים, זה נראה קל, אך השפע עשוי להיות מבלבל. זכרו כי רק אחת\אחד עשויים להיות הזיווג שלכם, תהיו ממוקדים בחיפוש והכי חשוב- התאזרו בסבלנות".