צפו בנשיא המדינה ריבלין מברך בחופתה של שיראל שער

שיראל שער, אחותו של גיל-עד הי"ד שנחטף ונרצח בגוש עציון, נישאה הערב (ראשון) לבחיר ליבה איתמר פישפידר, בן 21 מטלמון.

נשיא המדינה ראובן ריבלין בירך את הברכה הראשונה והשנייה מתוך ה"שבע ברכות". את החופה הנחה החזן הראשי לצה''ל סא''ל שי אברמסון.

"תהומות הגעגוע הפעורים בחופה זו מחובקים בנהרות האהבה, בתפילה גדולה לבניין עדי עד של שמחה, אהבה וצמיחה", אמר הנשיא ריבלין. ''רק בשמחות משפחת שער היקרה''.

שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) אמרה, "כשהמחבלים רוצחים ודם נוטף מידיהם, אנחנו עוסקים בבניית חיים, בהקמת בתים בישראל. אין ניצחון גדול מזה על הרוע. בת גלים ואופיר שער מגלים תעצומות נפש גדולות ואני מאחלת להם להמשיך ולהנחיל זאת גם לדורות הבאים".

שר החינוך נפתלי בנט (הבית היהודי) כתב בעמוד הפייסבוק שלו, ''שמחתי הערב בשמחתה של שיראל שער, אחותו הגדולה של גיל-עד ז״ל, שנישאה לאיתמר בחיר לבה. בשם כל עם ישראל - מזל טוב ואהבה להורים בת גלים ואופיר!''.

גיל-עד שער הי"ד נחטף עם שני נערים נוספים - נפתלי פרנקל ואיל יפרח הי"ד, בחודש יוני 2014, בזמן שהמתינו לטרמפ בתחנת אוטובוס הסמוכה לאלון שבות בגוש עציון. השלושה נחטפו על ידי מחבלי החמאס ונרצחו זמן קצר לאחר מכן.

עד למציאת גופותיהם נחשבו הנערים כחטופים, ונלקחה בחשבון אפשרות כי מדובר בפיגוע מיקוח. במשך כשבועיים וחצי, במסגרת מבצע "שובו אחים", השקיעה ישראל מאמצים ניכרים בניסיון לאתרם. 18 ימים לאחר החטיפה נמצאו גופותיהם של שלושת הנערים.