אצילי. פצוע?
אצילי. פצוע?צילום: פלאש 90

ישחקו הצעירים לפנינו. אלישע לוי, מאמנה החדש של נבחרת ישראל מתכונן לפתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 ולמשחקו הרשמי הראשון על הקווים של הנבחרת, כשהיום (שישי) פרסם זה את סגל השחקנים המורחב לקראת המשחק הראשון בקמפיין, מול נבחרת איטליה החזקה.

לוי, שקיבל נבחרת שבעה ומבוגרת החליט בהתאם ליריבות החזקות שקיבל כדוגמת ספרד, איטליה ואלבניה, כי קמפיין המוקדמות הקרוב יהיה זה שיבנה את דור העתיד כשהסיכויים להעפיל לשלבים הבאים כמעט ואינם קיימים.

לאחר שהצהיר לא פעם כי בשנתיים הקרובות יתמקד בלבנות את דור העתיד של הנבחרת, היום עבר לוי לצעדים מעשיים כשזימן לא מעט שחקנים צעירים בהופעות בכורה וכאלה שחוזרים לסגל הנבחרת לאחר זמן רב.

השם הלוהט ביותר והחדש ביותר הוא לא אחר מאשר שמו של עומר אצילי, שחקנה של בית"ר ירושלים שעל פי פרסומים עשוי בקרוב ממש לעבור לליגה הראשונה בספרד לקבוצת גראנדה.

מלבד אצילי, גם שחקנה של מכבי חיפה שמרשים בפתיחת הליגה, פיראס מוגרבי, קיבל זימון בכורה, כשאל השניים מצטרף חבר של אצילי עד לאחרונה בבירה, קפטן הירושלמים דן איינבינדר.

שם של צעיר נוסף הוא אייל גולסה, שחוזר לסגל הנבחרת לראשונה מאז ה-11 באוקטובר 2011 כששיחק במשחק מול מלטה.

מי שלא זומנו לסגל השחקנים המורחב אלו מאור מליקסון, ליאור רפאלוב וטאלב טואטחה שנותרו מחוץ לסגל בשל פציעות, כשבולטת גם אי זימונו של דור מיכה המוכשר ממכבי ת"א, שלא זומן לסגל יחד עם דקל קינן, דור פרץ, נטע לביא, מאור בוזגלו ובן שהר.

בגזרת השגרירים, אלמוג כהן ועומר דמארי לא זומנו גם הם.

הסגל המלא

שוערים: אריאל הרוש (הפועל תל אביב), דודו גורש (הפועל באר שבע), בוריס קליימן (בית"ר ירושלים).

הגנה: שיר צדק (הפועל באר שבע), איתן טיבי (מכבי תל אביב), רמי גרשון (גנט), אופיר דוידזאדה (גנט), בן ביטון (הפועל באר שבע), אלי דסה (מכבי תל אביב).

קישור: בירם כיאל (ברייטון), ביברס נאתכו (צסק"א מוסקבה), ניר ביטון (סלטיק), דן איינבינדר (בית"ר ירושלים), אייל גולסה (מכבי תל אביב), שרן ייני (ויטסה ארנהם), רועי קהת (מכבי חיפה), עומר אצילי (בית"ר ירושלים), פיראס מוגרבי (מכבי חיפה), קני סייף (גנט).

התקפה: טל בן חיים (מכבי תל אביב), ערן זהבי (גוואנג'זו R&F), מונס דאבור (רד בול זלצבורג), תומר חמד (ברייטון).