גל מקל רוצה מאוד להניף העונה את צלחת האליפות. בראיון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, הוא סיפר על הסגל החדש והתקווה להגיע איתו כמה שיותר רחוק.

"אני מאוד מאוד רעב. אנחנו צריכים לעבוד על הכימיה והדבק, אבל אני מאמין שיהיה טוב", סיפר מקל, שהתייחס גם לסיפרה החדשה שקיבל העונה ושליוותה אותו בעבר - 9. "זה אולי המספר הכי מזוהה עם שחקן מסוים במכבי לאורך השנים. מיקי, כמובן. זה גם מספר שמלווה אותי לאורך כל הקריירה. הוא האיר לי פנים, לקחתי תארים איתו גם מול מכבי. עכשיו אני מקווה שהתארים יגיעו בצד הנכון".

ומה היה לו לומר על האכזבה בעונה שעברה? "המטרה היתה לקחת אליפות ולא עשינו את זה. זה יושב בבטן ונותן אקסטרה מוטיבציה לעונה הזו. אנחנו רוצים להחזיר את האליפות ולפחות על הנייר, יש קבוצה חזקה. גם היורוליג עובר לשיטה חדשה מאוד מסקרנת ומעניינת, כך שיש באמת התרגשות".

מקל מדבר בגאווה גם על הסגל המחוזק של הקבוצה העונה. "ההנהלה עשתה מאמצים גדולים. היא פתחה את הכיס והחתימה שחקנים מוכחים בהרבה כסף, אבל מהניסיון שלי, העבודה האמיתית היא על הדבק והחיבור. אנחנו רק בתחילת הדרך. הכישרון שם אבל צריך לעבוד קשה כדי להגיע לרמה ולמקומות שאנו מכוונים אליהם. התקפית, אנחנו מאוד כישרוניים. יש כלים ועומק גדול בעמדות הגארדים. אני חושב שדווקא הדגש שלנו יצטרך להיות בקטע הגנתי. אם נתחבר ונהיה קבוצה הגנה טובה, זה יהפוך את החיים ליותר קלים".

בראיון התייחס מקל גם למאמנו החדש. "אני מאוד אוהב ומעריך את ארז, כמאמן וכבנאדם. אני בטוח שהוא יוביל אותנו למקומות טובים. כולנו הולכים אחריו, יחד עם רמי, ליאור, רגב וכל הצוות מסביב. אנחנו בידיים טובות. אני מאמין שנשחק מאוד מהר ונרוץ. ארז אוהב את השיטה הזו, הוא אוהב גם שכולם נוגעים בכדור וזזים ללא כדור. ראו את זה בנבחרת. אני אישית מאוד אוהב את השיטה הזו ומקווה שזה ייטמע בכולם".