יעקב שווקאי מתכונן בבית אל
יעקב שווקאי מתכונן בבית אלצילום: יח"צ

ביום רביעי בשבוע הבא תתקיים הופעתו של ענק הזמר החסידי יעקב שוואקי, בבית אל.

מדובר בהופעה האחרונה בסדרת ההופעות הגדולות, המיועדת למגזר הדתי, לקיץ זה.

"בבית אל התחלנו לפני שנתיים במסורת של 'הופעת קיץ'. בשנה הראשונה הבאנו את הזמר אברהם פריד, שנתן הופעה מרהיבה, אשר משכה אורחים רבים לבית אל, שהגיעו ונהנו מחוויה מיוחדת", מספר ראש המועצה שי אלון.

"בשנה שעברה הגיע הזמר שלומי שבת, שהופיע בדיוק בתקופה שבית אל הייתה זקוקה ל'פסק זמן' מהריסת בתי דריינוף, שנצרבו בזיכרון כאירוע קשה של הריסת בתים מצד אחד, אבל גם של אחווה והזדהות להם זכתה בית אל, מהמוני בית ישראל שבאו להפגין ולחזק אותנו".

"השנה אירוע הקיץ שלנו יהיה בעז"ה עם הזמר הענק יעקב שוואקי, והפעם החלטנו כי נעשה את ההופעה, מספר ימים לאחר תחילת הלימודים. כך שההורים שבמשך החופשה בילו עם ילדיהם, יוכלו לפרגן לעצמם בילוי מהנה ומרומם נפש, לקראת הימים הנוראים. הופעה של שירים, היוצאים מליבו של הזמר לנכנסים ללב שומעיו. אין כמו שירים לגרום להתרגשות והתעלות, ואנו רואים בהופעה הזדמנות כזו לצופים. מובן שגם ילדים ונוער מוזמנים בשמחה, וגם הורים שמחליטים ליהנות קצת ללא ילדיהם".

אלון מוסיף "אני רוצה לציין כי שוואקי טרח להגיע לביקור מקדים בבית אל, על מנת להתחבר למקום, כך שההופעה תהיה ממקום עמוק יותר, ואנו מודים לו על כך".

בסיור עם ראש המועצה
בסיור עם ראש המועצהצילום: יח"צ

לפני ההופעה יתקיים יריד דוכנים, כך שהאורחים יוכלו לבוא וליהנות מערב מלא, עם מגוון אפשרויות, החל מאוכל ועד קניית בגדים ותכשיטים. ערב שלם של חוויה וכיף.

ומי שיחליט לנצל את ההזדמנות להכיר את בית אל יותר לעומק, מוזמן להקדים ולבקר באתר חלום יעקב, שם הוצבו לאחרונה שלטי הסבר, המאפשרים למבקר לסייר ללא הדרכה ולקבל את המידע על הממצאים באתר.

במועצה מציינים כי הכרטיסים לקראת המופע הולכים ואוזלים, לרכישה לחצו כאן