ח"כ אמיר אוחנה לאחר המפגש הלילי עם "השומר החדש"

ח"כ אמיר אוחנה (הליכוד) הצטרף אמש (חמישי) לאנשי ארגון ''השומר החדש'' בלילה של שמירות באזור הגליל התחתון.

יחד עם ח"כ אוחנה, השתתפו בשמירה גם יו"ר ''השומר החדש'', יואל זילברמן, רכזי הארגון, השומרים ומתנדבים רבים נוספים.

במהלך הלילה סייר אוחנה יחד עם אנשי הארגון בשטחי המרעה ביער אלונים ובבית לחם הגלילית. "את אנשי ארגון 'השומר החדש', ובראשם יואל זילברמן, פגשתי בהפגנה שנערכה בבית אלעזרי למען האזרח היורה שהגן על עצמו, על בני משפחתו ועל רכושם.

''זוהי מטרתו של הארגון, שרק לפני 9 שנים מנה 35 מתנדבים, וכיום מונה 35 אלף. הלילה הצטרפתי לסיבוב שמירות בשטחי המרעה ביער אלונים ובבית לחם הגלילית, והתרשמתי מקרוב מהאתגרים שעומדים בפני החקלאים והמתנדבים בארגון", הוסיף חבר הכנסת מהליכוד.

יו"ר ''השומר החדש'', יואל זילברמן, אמר כי "האירוע בבית אלעזרי במסגרתו ירה אזרח בגנבים והרג אחד מהם איננו מקרה חדש או יוצא דופן, רק בשבוע שעבר הותקף רכז ביטחון בקיבוץ רמות מנשה וירה בחשוד שהצליח לברוח. בכל יום קורה אירוע.

"הפשיעה החקלאית והפגיעה בביטחון האישי הם חלק בלתי נפרד מתפיסת עולם ומתרבות של 'השלמה' חברתית ומנהיגותית עם העבריינות והבריונות ששוררת במדינה. משטרת ישראל ומג"ב מוכיחים בכל משימה שבה ישנו גיבוי ממשלתי וחברתי מלא שאין טובים מהם למילוי המשימה".

עוד הוסיף זילברמן כי "ביום שנושא הביטחון האישי יקבל את המקום והגיבוי הראוי לו, הביטוי לכך יהיה בכל תחומי האכיפה וההגנה של אזרחי המדינה. לצד זאת, חשוב להבין שכל גדר היקפית, מצלמות או שערי ברזל מאחוריהן נסתתר לא ישפרו את מצבנו אלא רק יחמירו אותו. דרושה חזרה לימים של שמירה עצמית תוך הוצאת השמירה הזרה מהישובים''.