"נבחר שופטים - מהשקפת העולם שלנו"חזקי ברוך

ח"כ נורית קורן (ליכוד) החברה בועדה למינוי שופטים, יוצאת במתקפה חריפה על שופטי בית המשפט העליון - ומבהירה שהמינויים הבאים אליו יהיו שונים מהמצופה.

במהלך ביקור שערכה היום (שני) בשכונת נתיב האבות ביישוב אלעזר יחד עם חברי שדולת ארץ ישראל בכנסת ופעילי ליכוד, התייחסה קורן לפסק הדין להריסת הבתים והצהירה, "דבר אחד אני יכולה להבטיח - בבית משפט העליון מתפנים חמישה תקנים ואני מקווה שנוכל לחדש ולהביא אנשים מהשקפת העולם שלנו.

"לפחות שיהיו פסקי דין יותר ראויים ונעשה כל מה שאפשר בכנסת - כדי להסדיר את הבתים בחקיקה".

היא סיפרה לתושבים, "אני חברה בוועדה למינוי שופטים ואני גם עורכת דין - אני יושבת עם נאור, עם רובינשטיין ועם ג'ובראן (שופטי העליון, ח"ב). אלה האנשים שהם חברים שלי בוועדה - ותאמינו לי אני אומרת להם, 'איך קיבלתם את פסק הדין הזה? הוא הזוי'. הייתי רוצה שהם יבואו לפה - ואם זה לא נעשה, צריך לדאוג שהשופטים יבואו לשטח לפני שהם פוסקים".

היא שבה ואמרה כי המינויים הבאים בבית המשפט העליון לא יהיו דומים לקודמיהם. "בשנה הקרובה אנחנו מחליפים 5 תקנים בבית המשפט העליון. צריך לבחור שופט אחד ערבי ואמרו לי שצריך אחד מזרחי. אמרתי 'תשכחו אחד מזרחי - כי מבחינתי יהיו אנשים מהשקפת העולם שלנו'. עד עכשיו מינו אנשים מהשקפת העולם שלהם - עכשיו יהיו משלנו. אני אמרת שחיות ישבה בפסק דין הזה (נתיב האבות, ח"ב). אני שומעת רק את השם 'חיות', אני מודאגת".

ח"כ קורן ציינה גם, "אני לא פופליסטית. החוקים שלי אמיתיים - ואם יש משהו שצריך להילחם עליו כמו פרשת ילדי תימן - לא מעניין אותי מה יגידו ואני אלך עד הסוף".