גרייבס ובלייזר הערב. ניצחון ראשון בהכנה
גרייבס ובלייזר הערב. ניצחון ראשון בהכנהצילום: אתר מנהלת הליגה

התחברו? בפעם הראשונה כשהיא עם סגל מלא של שחקנים ניצחה הערב (שני) מכבי חיפה במשחקי הכנה לקראת עונת 206/17 בליגת ווינר סל.

הירוקים שאירחו את מכבי אשדוד, אותה מאמן מאיר טפירו שפרש לאחרונה ממשחק פעיל ועבר היישר לעמדת המאמן שעל הקווים, הייתה טובה יותר מהאורחים מאשדוד לכל אורך המשחק, על אף שהתוצאה לא הראתה זאת בתחילה.

רחימי, שכאמור קיבל לראשונה סגל מלא של שחקנים כשגם הגארד החדש אורלנדו מנדס-ואלדס שנחת השבוע בישראל עמד לרשותו, ניצח לראשונה כמאמן ראשי כשאת כל שלושת משחקי האימון הקודמים הפסיד.

בדיוק כמו הגארד החדש של הירוקים שסיים את המשחק עם 13 דקות ו-0 נקודות, גם בצד השני של אשדוד היה זה הזר החדש שסיים את המשחק ללא נקודות - שחקן הפנים דמונטרה האריס שחתם בקבוצה במהלך השבוע האחרון.

אחרי 10 דקות ראשונות של משחק, בהן חיפה הייתה טובה יותר אך לא בהרבה, הובילה זו 14:16, יתרון שגדל רק במעט לאחר 10 דקות נוספות של משחק, עם 31:36 במחצית.

ברבע השלישי הירוקים מהכרמל כבר היו גדולים מדי על האורחים מאשדוד, כשקלעו 26 נקודות לעומת 14 בלבד של אשדוד וירדו ל-10 הדקות האחרונות ביתרון 45:62.

הרבע האחרון היה כולו ניסיונות של הרכבים מצידן של שתי הקבוצות ושני המאמנים החדשים בעונתם הראשונה כמאמנים ראשיים. אשדוד ניצלה זאת בכדי לצמק במעט את התוצאה, ובסיום - 78:65 לחיפה שמנצחת לראשונה במשחקי ההכנה העונה.

קלעו למכבי חיפה: טוני מיטשל 16, וויל גרייבס 15, ג'ון דיברתולומיאו 13, עמית שמחון 11, ווילי וורקמן 7, אלכס פרס ודניאל קופרברג 6 כל אחד, אוון רבאנל 4. כן שותפו: אורלנדו מנדס-ואלדס ואופק אביטל.

קלעו למכבי אשדוד: צ'ייס סיימון 18, אדם אריאל 15, ג'ייק כהן 14, אד דניאל 6, בן אלטיט 4, דניאל יואינג ונועם לייש 3 כל אחד, יפתח זיו 2. כן שותף: דמונטרה האריס.