מאות ביריד הדיור של השומרון

לאור הביקוש הגדול למגורים בשומרון, קיימו חברות "בתי אמנה", "אריאל יזמות" ו"הרי זהב" אירוע נדל"ן משותף בו הוצגו פתרונות המגורים ביישובים השונים הנבנים בשומרון.

חברות יזמות הנדל"ן הבונות את השומרון שיתפו פעולה ביריד שהתקיים ביום שישי האחרון במתחם הקלאב באריאל.

מאות מתעניינים פוטנציאליים השתתפו ביריד וקיבלו מידע על הפרויקטים ההולכים ונבנים ביישובי השומרון: לשם, ענב, מגדלים, תפוח, מבוא דותן, יקיר, מעלה לבונה, שקד ועוד.

מנכ"ל חברת "אריאל יזמות", זאביק יעקובוביץ', סיפר על הצלחת היריד, "זה אירוע מכירות ראשון מבין רבים שיבואו אחריו. אפשר לראות פה עשרות רבות של משפחות שבאו, ויזמים שהתאגדו ביניהם להציע את המיטב שיש לשומרון להציע את המיטב שיש בשומרון. אנחנו בהתרגשות גדולה לראות את ההצלחה המסחררת של האירוע, ואנחנו מאמינים שיהיו מהבוקר הזה הרבה מכירות".

היוזמה נולדה לאור הביקוש הרב שנוצר למגורים בשומרון, "אנו כולנו עדים להתעוררות שלא הייתה כדוגמתה, בכל הקשור במגורים ביישובי השומרון הנבנים", אמר יעקובוביץ' והוסיף, "הזוגות הצעירים של המגזר מחפשים איכות ורמת חיים, ומפרטים גבוהים של בתים, מבלי להתפשר על הקהילה החמה - ואת כל אלו הם גילו שהם יכולים למצוא ביישובי השומרון".

סמנכ"ל חברת "בתי אמנה", אלון פרבשטיין אמר לערוץ 7, "אנחנו משוכנעים, כי שיתוף הפעולה בינינו הוא מקור לכוח - ולא להיפך. המחויבות של כולנו היא אל הזוגות הצעירים, להביא אותם אל השומרון ולהנגיש להם את רמת החיים כמו בכל מקום בארץ - ואת זה אנו עושים".