תוקפת. ענת ברקו
תוקפת. ענת ברקוצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חברת הכנסת ד"ר ענת ברקו (ליכוד) התייחסה בדף הפייסבוק שלה לתוצאת הסקר שערך העיתון "מעריב", ואשר מגלה כי המנהיג הערבי הפופולארי בישראל הוא ח"כ אחמד טיבי.

"כל מי שנגנב לו רכב יקר, במיוחד אם הוא סלב, ידע במשך שנים שיש כתובת אמינה אחת – קוראים לה חה"כ אחמד טיבי", הזכירה ברקו. "הטלפון אצלו תמיד זמין. טלפנו אליו והוא כבר ידאג לעשות צלצול לג'יבריל רג'וב ולחבריו, ואז יש גם סיכוי טוב שהרכב יוחזר (זה כמובן רק בתנאי שהתקשרתם ממש מהר והרכב טרם הספיק להגיע לשלב המעשי של פירוק חלקים). מה שנקרא: אחמד יסדר!".

"אז פלא שאפילו היום, כפי שעולה מסקר מעריב האחרון, הוא נתפס במגזר היהודי בתור המנהיג הפופולרי ביותר מקרב הח"כים הערבים?! רק נסו לבקש מחה"כ חנין זועבי שתעזור לכם להחזיר את האוטו ותראו איזה פרצוף תקבלו...", הוסיפה ברקו.

לדבריה, "טיבי משמש כחבר בכנסת ישראל כבר 17 שנה ברציפות: הפנסיה דופקת בגאון, גדר הביטחון במזרח ירושלים הוצבה באורח פלא כך שביתו יהיה בצד הישראלי שלה (ליתר ביטחון), ואפילו את בעלה של אחותו הוא הצליח להכניס לכנסת כחבר מן המניין. מה רע? איך הוא תמיד מקפיד לומר: 'אני מלח הארץ'!".

"אז זהו, שמבחינתו באמת לא רע (תודה שאתם שואלים). אבל השאלה היותר חשובה היא האם זה לא רע מבחינתנו? כי כשמרב תשומת הלב תופנה, כמו תמיד, לזחאלקות ולזועבים למיניהם, שחוץ מרעש תקשורתי לא עושים כלום – סחבק טיבי ימשיך לנהל פה עניינים ולזרות עלינו מהמלח בלאדי שלו", קובעת ברקו בסיום הפוסט.