צפו: שרית חדד בחברון

אלפי נשים ונערות השתתפו במופע "הכי קרוב לאמא" שנערך אמש (ראשון) למרגלות מערת המכפלה בחברון.

המארגנים מספרים על ערב מרגש, מרומם וסוחף שסיים חודש סליחות רצוף פעילות בחברון.

את המופע פתחה ריקה רזאל במופע שירה מרגש. אחריה התבצעו קטעי מחול של בנות להקת "הריקוד" לאומנויות המחול, לזכר חברתן הלל אריאל הי"ד. אמה של הלל, רינה, נגעה בליבן של כל הנוכחות כשאמרה "האויב פגע לנו בלב, הוא לקח את חייה של בתי והוא רוצה לפגוע בלב של כולנו, בבית המקדש. אנו נוכיח כי הלב שלנו חי ופועם, ובכוחו להמשיך, להתגבר ולהאיר".

הרבנית ימימה מזרחי ריגשה את קהל האלפים בדברי התעוררות, תשובה והתעלות לקראת יום הכיפורים, ששולבו בקטעי סליחות מפי הרב המקובל יעקב עדס שהוקרנו על מסכי וידאו ענקיים.

שיא הערב נרשם בהופעה המלאה של הזמרת שרית חדד, בה שולבו קטעי תפילה ושירה בעוצמה אדירה. ההופעה סחפה בהתרגשות את אלפי הבנות והעניקה להן חוויה מרוממת ובלתי רגילה.

מנכ"ל היישוב היהודי בחברון, אורי קרזן, אמר כי "קהל אלפי הנשים שהגיעו מכל רחבי הארץ מוכיח שוב שעם ישראל על כל גווניו מחובר לחברון ורואה במערת המכפלה מקור להשראה, לתפילה, לסליחות ולאמונה".

דובר הישוב, נעם ארנון, אמר "הרוח האיתנה של חברון מובילה את עם ישראל לאומץ, שמחה והתחברות למורשת. אנו מזמינים את כל עם ישראל למופעי שנת היובל לשחרור חברון שיתחילו בסוכות הקרוב כאן, יחד עם האבות והאמהות".